خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج:

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با نماینده ولی‌فقیه درقزوین دیدار و گفتگو کرد

امام جمعه قزوین در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: استان قزوین به شدت با مشکل اشتغال مواجه است.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۷۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در این دیدار که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، بر واقعی بودن آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان تأکید و اظهار کرد: واقعی بودن آمارها از مسائل و مشکلاتی که استان و مردم با آن مواجه هستند، فرصتی را برای حل آن‌ها به وجود می‌آورد.

وی بر تثبیت و امنیت شغلی در استان تأکید و بیان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز استان قزوین با آن مواجه است، بحث اشتغال است. مسئولان باید تلاش کنند تا ظرفیت اشتغال استان کاهش پیدا نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را واقع‌بینانه پایه‌گذاری کردند و به همین خاطر بود که مردم تا پای جان از آرمان‌های نظام و انقلاب حمایت و پشتیبانی کردند و امروز هم باید بر مبنای همان رویکرد حرکت کنیم.

وی پایان طرح‌های نیمه‌کاره را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: چنین رویکردی از سوی دولت، نشان دهنده صداقت و درستی است و مردم هم به این زمینه بسیار نیازمند هستند و ارزش چنین طرح‌هایی را به خوبی درک می‌کنند

دکتر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور هم در این دیدار اظهار کرد: از آن‌جایی که روحانیت ملجأ و پناه مردم هستند در پیشبرد اهداف دولت و نظام بسیار مؤثر هستند.

وی تصریح کرد: همراهی‌های سلسله جلیله روحانیت اگر با مجموعه اجرایی کشور نبود، موفقیتی حاصل نمی‌شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: تلاش می‌کنیم در سفر رئیس‌جمهور به استان‌های مختلف، وعده‌هایی به مردم داده شود که قابلیت اجرایی داشته باشند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها