خبرهای داغ:

ششمین یادواره شهدای والا مقام روستای بیک شیروان برگزار گردید

ششمین یادواره 4 شهید گرانقدر روستای بیک به همت اهالی محترم روستا،خانواده معزز شهدا،بسیجیان پایگاه شهید برونسی و نوریه بیک در مسجد روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۹۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  ششمین یادواره 4 شهید گرانقدر روستای بیک به همت اهالی محترم روستا،خانواده معزز شهدا،بسیجیان پایگاه شهید برونسی و نوریه بیک در مسجد روستا برگزار شد.

در این یادواره که با سخنرانی حجت الاسلام صادق باقری از اساتید حوزه علمیه قم و مداحی حاج علی ملائکه از مداحان آستان قدس رضوی برگزار گردید مسئولین استانی و شهرستانی،جمعی از پاسداران و بسیجیان و مردم شهید پرور شیروان و روستاهای همجوار حضور داشتند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به مسئله نفوذ دشمن پس از برجام با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این راستا و تاکیدات فراوان حضرت آقا گفت: باید مسئله نفوذ را جدی گرفت چراکه دشمن امروز با ناامیدی از گزینه های نظامی و اقتصادی می خواهد با نفوذ در دستگاه های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام افکار ملت و مسئولین را تغییر دهد و کشور را آنطور که خود می خواهد اداره کند.

وی با بیان اینکه شهدا با لبیک گفتن به امام زمان خویش نگذاشتند دشمن ذره ای از خاک ما را به غارت ببرد گفت: امروز نوبت ما است تا با  لبیک گفتن به مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت نگذاریم دشمن در این کشور و نظام نفوذ کند و افکار ما را به غارت ببرد.

مداحی ،پخش کلیپ و تقدیم هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها