معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ درنمایشگاه یادیاران منطقه 14 تهران :

ما هشت سال با آمریکایی ها جنگیدیم و صدام فقط دست نشانده آنها بود

نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوستان سهند منطقه 14 تهران با موضوع دعا، توسل، توکل و معنویت در دفاع مقدس هرشب میزبان خیل عظیمی از دوستداران فرهنگ جهاد و شهادت و اقشار مختلف مردمی بود.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۱۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سرهنگ پاسدار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور در نمایشگاه یاد یاران از فرمانده ناحیه شهید محلاتی و بسیجیان منطقه 14 دارالمومنین تهران به خاطر به تصویر کشیدن سیره ائمه معصومین در دوران هشت ساله دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: : دشمن توطئه های زیادی را برای اجرا کردن اهداف خود در پیش گرفت و بعد از ایجاد خلق کرد در کردستان، خلق عرب و بلوچ در خوزستان و سیستان وبلوچستان وماجرای جنگل نهایتا توانست جنگ را بر ما تحمیل کند.

وی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهال تازه، جوان و بسیجی بود که هنوز منسجم نشده بود ولی با یک اراده قوی و مصمم وارد جنگ شد و ما امروز به تمام دنیا اثبات کردیم که شاید پشتیبانی خیلی جاها حرف اول را بزند ولی جنگ ما این چنین نبود، مردم پای کار و پشتیبانی آمدند.

سرهنگ کریمی با اشاره به زندگی روزمره یک رزمنده افزود: اگرزندگی و سیره شهدا را بررسی کنید خواهید دید این بچه ها چگونه زندگی می کردند. ما از شهدا فقط همین را می گوییم که در جبهه حضور پیدا کردند و شهید شدند، در حالی که زندگی شهدا، جانبازان و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس با تمام واحد ها و ترم هایی که در دانشگاه های امروز تدریس می شود، برابری می‌کند.

معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: جبهه ما جبهه انسان سازی، تربیت و جبهه عاشورا و کربلا است، و جبهه ما جبهه ای است که امتدادش به دست حضرت ولیعصر (عج) می‌رسد. جنگ ما را امام حسین(ع) و حضرت زهرا (س) زنده کرده‌اند، جنگ ما جنگ دینی و اعتقادی است.

وی تاکید کرد: جنگ ما جنگی است که بعد از بیست و پنج سال وقتی پیکر های شهدا وارد شهر‌ها می‌شود آن شهر دگرگون می‌شود، جنگ ما جنگی است که جوان 13-14 ساله ما وقتی وارد پادگانها و مزار شهدای گمنام می شوند وجودشان سرشار از مردانگی ،غیرت و اقتدار می‌شود. این جنگ بود که بچه‌ها را پرورش و رشد داد.

وی افزود: آمریکایی ها بحث مذاکره را طوری مطرح می کنند که ما اگر با آنها کنار نیاییم خواهیم مرد، به خدا قسم اینطور نیست این دروغ و کذب محض است ما هشت سال با آمریکایی ها جنگیدیم و صدام فقط دست نشانده آنها بود.

معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان به بیان خاطره‌ای در رابطه با دو جوان بسیجی پرداخت و خاطرنشان کرد: هر گلوله ای که به بدن این دو جوان اصابت می کرد فریاد یا حسین سر می‌دادند و یا حسین گویان به شهادت می‌رسیدند، در کجای دنیا می توانید همچنین انسانهای با اخلاصی را پیدا کنید این فقط به واسطه تربیت و لقمه حلال توسط پدارن و مادران این شهدا است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار