عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: جامعه اسلامی امروز باید با سلاح قرآن کریم و عترت به جدال با جنگ نرم دشمن برود.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۲۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهروز بنیادی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در مورد اهمیت قرآن در زندگی اظهار داشت: قرآن کریم، کتابی انسان‌ساز و قانون اساسی جامعه بشریت است و نورانیت کلام‌الله مجید مسیر سعادت و تعالی را به‌سوی بشریت نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم، آیات پرمعنا و عمیقی در مورد موضوعات و مسائل مختلف مرتبط با زندگی اخروی و دنیوی انسان‌ها دارد و دوای دردهای امروز جامعه بشریت در قرآن کریم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه قرآن کریم برای دردهای جسمی و فکری، روحی و بیماری‌های گریبان‌گیر جامعه بشریت در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه مسائل فرهنگی، نسخه‌های درمانی ویژه‌ای دارد، افزود: امروز راهبرد دشمن در جنگ نرم، دوری جامعه از قرآن و عترت است.

بنیادی با اشاره به اینکه شناخت این نسخ با ارزش قرآنی برای هموارسازی مسیر پرپیچ و خم پیش روی جامعه بشریت به خاطر دست‌اندازهایی که شیاطین در راه انسان ایجاد کرده‌اند، نیاز به شناخت عمیق از مفاهیم قرآنی نه به‌تنهایی بلکه در کنار عترت دارد، بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) در آخرین لحظات رسالت خود، برای جلوگیری از انحراف جامعه بشریت، دو یادگار ارزشمند یکی کتاب‌الله، قرآن کریم و دیگری عترت خود، اهل‌بیت (ع) و سلسله امامان معصوم (ع) را برای جلوگیری از گمراهی بشریت به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه ازجمله مسائل مهمی که جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، جنگ نرم است، اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم نسخه مقابله با جنگ نرم را بیان کرده‌اند و جامعه اسلامی با سلاح قرآن کریم و عترت باید به جدال با جنگ نرم دشمن برود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی، خانواده‌ها و به‌ویژه رسانه و به‌خصوص رسانه ملی باید در جبهه برخورد با جنگ نرم پررنگ‌تر وارد شوند، اضافه کرد: پایگاه‌های برخورد با جنگ نرم باید تجهیز شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها