سردار معروفی:

برگزاری مراسم اختتامیه بازسازی عملیات ثامن ائمه در زابل/ دشمن بهتر از ما قدرت ولایت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وجه تمایز فرماندهان ایران با همه ی فرماندهان نظامی در سرتاسر دنیا در دفاع مقدس جلوه پیدا کرد
کد خبر: ۸۷۵۳۹۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدارحسین معروفی در مراسم اختتامیه بازسازی عملیات ثامن ائمه که در شهرستان زابل برگزار شد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و در لحظات بحران، و هرجا که دشمن عربده کشی سیاسی خود را در دنیا زیاد می کرد و غول های امپراتوری رسانه های دنیا دشمن را حمایت می کردند در آن زمان امام به فریاد جبهه اسلام می رسید و با یک فرمان "مهران آزاد شود، حصر آبادان شکسته شود، خرمشهر باز پس گیری شود" نقش بسیار ارزنده و شگرفی را ایفا می نمود.
وی با عنوان اینکه، فرمان امام برای رزمندگان، برای جبهه اسلام حجت بود ادامه داد: هیچ کس از فرمانده قرارگاه و کل سپاه و فرماندهان در میدان کوچکترین اظهار نظری روی این فرمان نمی کردند و باور داشتند که این فرمان، فرمان حق و سعادت است و بایستی به آن گردن نهاده و آن را به فضل الهی به عرصه ظهور برسانند.
معروفی ادامه داد: اطاعت پذیری محض و ارتباط بین رزمندگان با فرمانده جبهه اسلام بسیار مشهود بود به طوری که در حصر آبادان تنها با فرمان حضرت امام برای آزاد سازی، آبادانی که در محاصره کامل بود با وجود ۱۶ گردان دست و پا شکسته و با یک آموزش یک هفته ای مهران آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه، در سخت ترین موقعیت ها فرمان امام جهت ها را مشخص و آرامش و عزت را به وجود می آورد تاکید کرد: دشمن بهتر از ما قدرت ولایت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است.
معروفی تاکید کرد: وجه تمایز جدی فرماندهان ایران اسلامی با همه ی فرماندهان نظامی در سرتاسر دنیا که در جنگ و در دفاع مقدس جانانه جلوه پیدا کرد سپر بلا شدن فرماندهان ایرانی در جنگ بود همان گونه که سردار سلیمانی بدون ترس از شهادت با صلابت و اقتدار در جبهه های حق علیه باطل پیشتاز است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و اباعبدالله الحسین است و کسانی که در این سیستم عشق بازی می کنند فرزند آن فرهنگ هستند.
وی ابراز داشت: با اینکه دشمن هرگز حماقت نخواهد کرد اما اگر دفاع از کشور مورد نیاز باشد به طور حتم جوانان ایرانی بهتر از قبل عشق بازی می کنند که این موضوع در صحنه نبرد با سوریه و عراق به اثبات رسیده به طوری که در حال حاضر هزاران نفر آماده دفاع از حریم هستند که این نشان از فرهنگ حسینی دارد.
معروفی بیان داشت: جوانان ایرانی هوشیارتر، آماده تر، پابه کارتر، غیر معامله گرتر و غیر محافظه کار تر از قبل هستند و در صورت نیاز به آنان حتما حسینی وار حضور خواهند یافت.
وی در پایان گفت: برای تبیین و تشریح این فرهنگ همه باید آن چیزی که هک شده را محفوظ نگه دارند و پای آرمان ها بایستند تا روز به روز بر عزت ایرانی و اسلامی افزوده و نزد شهدا شرمنده نشویم

ارسال نظرات
آخرین اخبار