فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ایرانشهر؛

ایستادگی در دوران دفاع مقدس اقتدار امروز ایران را رقم زده است

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایرانشهر گفت: اقتدار و ایستادگی امروز ایران اسلامی درس هایی است که ما از دوران هشت ساله دفاع مقدس برگرفته ایم
کد خبر: ۸۷۵۳۹۵۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان : سرهنگ پاسدارمحمد علی میری در جمع نمازگزاران مسجد نور اهل سنت ایرانشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مظهر  اوج دلدادگی ملت ایران با آرمان های اسلامی بود و در این بین همه اقشار و مذاهب ملت ایران چه شیعه و چه سنی نسبت به عزت و پایداری ایران اسلامی ادای دین کردند.
وی گفت:  یکی از مولفه‌های اصلی در دوران دفاع مقدس ایمان و توکل به خدا بود و امام راحل به ما آموخته بود هر فردی که دل در گروی خدا داشته باشد از هیچ مانعی خوف و ترس ندارد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت ایرانشهر تصریح کرد: امروز ایمان به خدا  در برخی از مسئولین کمرنگ شده و پس از 37 سال از گذشت انقلاب اسلامی اظهار می‌کنند که نمی‌توانیم در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم .
وی ادامه داد: زمانی که روحیه جهادی و انقلابی از بین رود دشمنان در بین ما نفوذ می‌کند از این رو آنانی که آمریکا را به چشم دوست می‌بینند، خیانت به آرمان‌های انقلاب خواهند کرد

ارسال نظرات