خبرهای داغ:
امام جمعه الوند در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه:

نیروهای مسلح با اتحاد زیر پرچم کلمه الله نابودگران دشمنان اسلامند

مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه و محفل انس با قرآن کریم مشترک نیروهای مسلح استان قزوین در تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۶۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز عملیات ثامن الائمه، مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه و محفل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای مسلح استان در مسجد حضرت امام خمینی (ره ) تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهر الوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهدای عملیات ثامن الائمه شهید فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا، عملیات ثامن الائمه را نمادی از وحدت میان نیروهای مسلح ایران اسلامی دانست.

طهماسبی اظهار کرد: فرماندهان و سربازان شهید این عملیات نمونه ای از عاشقان امامت و ولایت هستند که در ایام جوانی با ایمان قاطع در برابر دشمن بعثی و استکبار جهانی ایستادند.

امام جمعه الوند با اشاره به ایات قرآن کریم گفت: در راه خدا باید با مال و جان جهاد کرد چرا که تمام هستی انسان از خداوند است و شهیدان دفاع مقدس، مدافعان حرم و ایثارگران به این دعوت خداوندی لبیک گفتند.

وی در ادامه با اشاره به اهمین انفاق در راه خدا اذعان کرد: بالاترین انفاق در راه خدا، انفاق جان است و شهدا انفاق و گذشت در راه خدا را با تمام وجود معنی کردند و باید از زندگی آن ها الگو برداشت.

حجت الاسلام طهاسبی امام جمعه الوند در پایان به اهمیت انسجام و اتحاد نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح با اتحاد خود ثابت کردند که زیر پرچم کلمه الله و تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا، دشمنان اسلام رانابود خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون حظور پر صلابت نیروهای مسلح امکان دارد دشمنان اسلام هر لحظه وارد کشور شوند، اما با وجود آنها هیچ کشوری جرات تجاوز به میهن اسلامی را ندارد.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار