خبرهای داغ:
امام جمعه سگزآباد اذعان کرد: موضوع اشتغال مهم‌ترین دغدغه امروز جامعه است و امیدواریم که رئیس جمهور در سفر استانی خود به استان قزوین تا حدممکن این مشکل را در استان برطرف نماید.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۰۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

حجت‌الاسلام آقاسیدحسینی امام جمعه شهرستانسگزآباد، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص سفر رئیس جمهور و اعضا محترم هیئت دولت به استان قزوین اظهار کرد: سفرهای استانی مسئولین و رئیس جمهور بیانگر آن است که مسئولین از خود مردم هستند که این یکی از دست‌آوردهای بزرگ و اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی ضمن اشاره به اثرات و برکات سفرهای استانی ریاست جمهوری در دولت‌های قبل تبیین کرد: امیدواریم سفر دولت یازدهم نیز ثمرات و برکات مثبت فراوانی را در زندگی و معاش مردم به‌همراه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان سگزآباد موضوع اشتغال را مهم‌ترین مشکل امروز جامعه دانسته و اضافه کرد: متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی و نبود کار جوانان علیرغم داشتن مدارک تحصیلی بالا بیکار بوده و توانایی تامین مایحتاج اصلی زندگی خود را ندارند.

آقاسیدحسینی در ادامه به برخی از مشکلات اصلی استان اشاره کرد و گفت: مشکلات ازدواج، تاخیر در پرداخت وام‌های ازدواج، معضلات و مشکلات اقجتماعی، بیکاری و مشکلات اقتصادی، روی‌آوردن بیکاران به موادمخدر و تهاجم فرهنگی برخی از مهم‌ترین مشکلات استان است که امیدواریم دولت یازدهم تا حدودی موفق به حل‌کردن آن‌ها شود.

وی در خاتمه با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور تصریح کرد: نزدیکی و همجواری استان قزوین به پایتخت و نبود مشکلات در رفت ‌و ‌آمد می‌تواند از دلایل انتخاب استان قزوین به عنوان سی‌ویکمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت باشد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها