خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: حفظ عزت و کرامت مردم در روابط بین‌الملل و ارتباطات با دنیا و کشورهای مختلف از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در سطح کلان است.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۰۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص سفر دولت یازدهم به استان قزوین اظهار کرد: سفرهای استانی مسئولین کشوری به استان‌های مختلف قطعا ثمرات و برکات متعددی را با خود به همراه خواهد داشت.

وی با بیان مهم‌ترین خواسته‌های مردم از مسئولین و به‌ویژه دولت تدبیر و امید تشریح کرد: بحث اشتغال جوانان و موضوع بیکاری در کشور و هم‌چنین استان قزوین که یک استان صنعتی می‌باشد به‌عنوان مشکلی بزرگ مطرح است که امیدواریم با تدابیر خردمندانه دولت تا حدودی برطرف گردد.

امام جمعه آوج حفظ عزت و کرامت کشور را از دیگر خواسته‌های مهم مردم از مسئولین در سطح کلان دانسته و خاطرنشان کرد: حفظ عزت و کرامت مردم در روابط بین‌الملل و ارتباطات با دنیا و کشورهای مختلف از دیگر خواسته‌های اساسی مردم است.

هاشمی با اشاره به لزوم جلوه‌گری روحیه انقلابی ایرانیان به‌طور مستمر تصریح کرد: کشور ایران روحیه انقلابی‌گری را به دیگر کشورها آموخته است و هرگز نباید خود از آن غافل گردد.

وی درخصوص دست‌آوردهای سفرهای استانی مسئولین کشوری تبیین کرد: دیدار مستقیم مسئولین و نماینده‌ها با مردم، دیدن و شنیدن مشکلات آن‌ها از نزدیک و رسیدگی به نامه‌های مردمی از نتایج اسن سفرها می‌باشد.

امام جمعه آوج لمس مشکلات مردم از نزدیک و توسط مسئولین را مهم‌ترین برکت سفر ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: آشنایی دولتمردان با مشکلات مردم در برنامه‌ریزی‌های کشوری، استانی و شهرستانی بسیار موثر بوده و سبب می‌شود که مسئولین با اشراف بیشتر بر مشکلات مردم قدم‌های سازنده‌تری را برای رفع مشکلات بردارند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها