خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الوانی» از مدافعان حرم آل الله عصر دیروز در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، شهادت یکی دیگر از پرورش یافتگان مکتب عاشورا حال و هوای دیگری به استان همدان بخشید و مردم شهیدپرور دارالمجاهدین را غرق ماتم و اندوه کرد.

شهادت یکی از پاسداران غیور ایران در کیلومترها دورتر از میهن اسلامی نشان از ادامه راهی است که شهیدان انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت طی کردند و امروز نیز جوانان ایران اسلامی با تبعیت از ولایت با بصیرتی بالا برای دفاع از مرزهای اعتقادی به‌پا خاسته‌اند و جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کنند.

در پی شهادت سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الوانی» در سوریه، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار شجاع و گرانقدر همزمان با هفته دفاع مقدس به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:

سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الوانی» از یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه از مدافعان حرم آل الله عصر دیروز در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الوانی» بعد از شهید «قاضی‌خانی»، سردار شهید «حاج حسین همدانی»، شهید «مجید صانعی»، شهید «مجتبی کرمی»، شهید «میلاد مصطفوی»، شهید «محسن فانوسی»، شهید «مرتضی ترابی‌کمال»، شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» و شهید «سعید شاملو» دهمین شهید مدافع حرم و بعد از شهیدان «رسول حیدری» و «علیرضا شمسی‌پور» دوازدهمین شهید برون مرزی استان بعد از دفاع مقدس است که به جمع یاران شهید خود پیوست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات