خبرهای داغ:
حاجی دلیگانی با اشاره به عدم پخش مناظره قراردادهای نفتی از شبکه افق گفت: مناظره قرار بود از شبکه افق و رادیو گفت‌وگو پخش شود، ولی تنها این مناظره از رادیو گفت‌وگو آن هم به صورت گزینشی پخش شد و از شبکه افق هم که برنامه ریزی این مناظره را انجام داده بود،اقدامی درباره پخش این مناظره صورت نگرفت.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۴۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پخش مناظره خود و الیاس حضرتی در رسانه ملی گفت: در مورخه ۱۶ شهریور ماه مناظره ای با دعوت شبکه افق و رادیو گفت‌‌وگو درباره قرارداد درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی صورت گرفت که در این مناظره یک طرف بنده و آقای ابراهیمی اصل به عنوان مخالف و در طرف دیگر آقایان حضرتی و پدیدار به عنوان موافق حضور داشتند.

نماینده مردم شهرستان های برخوار، میمه و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مناظره قرار بود از شبکه افق و رادیو گفت‌وگو پخش شود، ولی تنها این مناظره از رادیو گفت‌وگو آن هم به صورت گزینشی پخش شد و از شبکه افق هم که برنامه ریزی این مناظره را انجام داده بود،اقدامی درباره پخش این مناظره صورت نگرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه یکی از آقایان موافق قراردادها در حین ضبط برنامه مناظره را رها کرد، عنوان کرد: در حین ضبط برنامه در استودیو اقای الیاس حضرتی جلسه مناظره را ترک کردند و برای استدلال هایی هم که می آوردیم پاسخی نیز نداشتند.

حاجی دلیگانی افزود: تا کنون هیچ کدام یک از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران حاضر به مناظره درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی نشده اند و این امر جای تعجب و نگرانی دارد که چرا آقایان حاضر نیستند درباره قراردادی که منتسب به خودشان است دفاع و روشنگری و درباره ایراداتی که به الگوی جدید قراردادها وارد است روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه در تدوین الگوهای جدید قراردادهای نفتی نیز نظرات نمایندگان گرفته نشد خاطر نشان کرد: در تدوین الگوی جدید قراردادهای نفتی هیچ گاه به نظرات نمایندگان توجه نشد و این الگو را در زمانی ابلاغ کردند که مجلس در دوران تعطیلات به سر می برد.

منبع:خبرگزاری صاحب نیوز
ارسال نظرات
پر بیننده ها