فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: امروزه ایران به برکت فداکاری و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس امن‌ترین کشور دنیا است.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

وی افزود: آرامش حاکم در کشور ایران اسلامی را مرهون مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: امروزه در دنیا شاهد سرتعظیم قدرت های جهانی در مقابل ایران عزیزمان هستیم، این عزت ملی و استقلال را مدیون دوراندیشی و رهنمود های ارزشمند مقام معظم رهبری می دانیم.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: امروزه ایران به برکت فداکاری و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس امن‌ترین کشور دنیا است.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی صدام با حمایت 50 کشور جهان مدعی بود سه روزه تهران را تسخیر می‌کند اما جوهره و غیرتی که ارتش، سپاه، بسیج و نیروی نظامی داشت باعث برهم خوردن محاسبات آنان شد و در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه از میهن اسلامی سبب شد حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیارشان قرار نگیرد.

ارسال نظرات