فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه بزرگ شهید نادر مهدوی نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب است که از امسال این روز به عنوان روز نیروی در یایی سپاه در تقویم ملی ایران ثبت می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی رزمجو بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و نهمین سالگرد شهدای خلیج فارس در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام و با اشاره به حماسه شهدای مبارزه مستقیم با استکبار در خلیج فارس اظهار داشت: حماسه بزرگ 16 مهر سال 66 دارای ویژه گی‌های بی‌نظیری است که در تاریخ ثبت شده و نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب اسلامی در راستای استکبارستیزی است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای خلیج فارس مانند دیگر شهدا رایحه بهشت را به جان خریده وحماسه‌ای بزرگ بر پهنه آبی خلیج فارس ثبت کردند که در تاریخ ماندگار و جاودانه شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد شهدای خلیج فارس افزود: بیانات معظم‌له در سال گذشته پیرامون شهدای خلیج فارس سبب افتخار، غرور و عزت بیشتر هم‌رزمان  وخانواده‌های این عزیزان و همه  مردم استان بوشهر شد.

رزمجو با بیان اینکه کارنامه حماسی استان بوشهر کارنامه‌ای درخشان و پر از ایثارگری است گفت:  تاریخ خود گواهی محکمی بر این ادعا  است و نمونه مثال زدنی این درخشندگی رویارویی دریادلان منطقه دوم نیروی در یایی سپاه درمواجهه با استکبار جهانی در سال 66 توسط شهید نادر مهدوی و همرزمان شجاع و دلاورش است که سبب غرق شدن قدرت پوشالی آمریکا در قعر آب‌های نیلگون خلیج فارس شد.

وی گرامیداشت یاد وخاطره شهدا را سبب انتقال وگسترش فرهنگ شهادت،ایثارگری ومجاهدت در جامعه دانست و افزود:  در زمان کنونی یکی از موثرترین ابزار مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن گسترش فرهنگ شهادت،ایثارگری ومجاهد است.

رزمجو با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه بیست و نهمین سالگرد شهدای خلیج فارس خاطر نشان کرد: مراسم شهدای خلیج فارس هرسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود که این به لطف الهی و به برکت خون شهدا و همیاری ومساعدت خانواده‌های محترم شهداء یاری مردم و تلاش مسئولان است.

به گزارش تسنیم،فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در ارتباط با نامگذاری 16 مهر با عنوان روز نیروی در یایی سپاه در تقویم ملی گفت: حماسه بزرگ شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش در 16 مهر سال 1366  نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب است که از امسال این روز به عنوان روز نیروی دریایی سپاه در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران ثبت می‌شود.

در این نشست مصوب شد 14 مهرماه محل شهادت شهدای خلیج فارس در اطراف جزیره فارسی گلباران و دراین روز در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) شهر بوشهر مراسم بیست و نهمین سالگرد شهدای خلیج فارس برگزار شود.

برگزاری یادواره شهدای خلیج فارس درخشت و روستای بحیری محل دفن شهدای خلیج فارس از دیگر برنامه‌های سالروز شهدای خلیج فارس تصویب شد.
ارسال نظرات