فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک

دفاع مقدس، ماندگارترین فصل در تاریخ ایران است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: دفاع مقدس، جاودانه‌ترین و ماندگارترین فصل در تاریخ ایران است.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۳۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار رضایی در مراسم هيئت شهداي پايگاه شهيد كلانتري راه‌آهن با اشاره به اینکه استکبارستیزی شعار و آرمان انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی به ملت آزاده ایران عزت و آزادگی داد؛ اگر امتی می‌خواهد زنده بماند از شروط حیات آن امت، ایمان به خدا و دوری از استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به اینکه راه شهدا همواره باید چراغ راه جوانان ما باشد، گفت: انقلاب ما بر مبنای استکبارستیزی استوار است آنچه که باعث شد ملت در مقابل با ظلم بایستد در حقیقت روحیه اخلاص، ایمان و تبعیت از رهبری بود.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عصاره قیام و نهضت انبیاء و اولیای الهی است، بیان کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی از نهایت ذلت به اوج عزت رسید و با خودباوری مرزهای پیشرفت را سپری کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره وحدت ملت ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند، گفت: باید قدر انقلاب را که با وحدت بین امت به دست آمد، بدانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک در ادامه دفاع جانانه ملت ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهان را در تاریخ جاودانه خواند و افزود: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که می توان کشورهای قدرتمند و زورگوی جهان را با تکیه بر سلاح ایمان و وحدت شکست داد.

پاسدار رضایی با بیان اینکه دشمنان از قدرت اخلاص و ایمان رزمندگان در جنگ تحمیلی غافل بودند، اضافه کرد: دفاع در جهت رضایت خداوند و حفاظت از کیان مملکت اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و شناخته شدن انقلاب جهان از جمله مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات