معاون شهردار ابهر:

توزیع ۶۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر ابهر

از ابتدای سال جاری با هدف بهبود شبکه عبور و مرور شهری بالای ۶۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر توزیع نموده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۸۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون شهردار ابهر گفت: طرح استقبال از مهر با هدف کاهش و کنترل بار ترافیکی ناشی از ترددهای اوایل مهر و فرهنگ سازی و ترغیب دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی به پاکیزیگی شهر و ارتقاء سطح بهداشت دانش آموزان و جلب مشارکت شهروندان در دستیابی به شهری پاک و همچنین ارتقای سلامت روانی و بهداشتی دانش آموزان آغاز و در حال انجام می باشد.

محمد رضا ذوالقدریها با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ظرح استقبال مهر افزود: شهرداری ابهر از ابتدای سال جاری با هدف بهبود شبکه عبور و مرور شهری بالای ۶۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر توزیع نموده که با اجرای پروژه آسفالت ریزی تقریباً یکی از خواسته های مردم عزیز محقق شد.

وی اظهار داشت: خط کشی معابر و خط کشی محل عبور عابرین پیاده و هشدارهای ترافیکی در سطح خیابان های شهر به طول بیش از ۱۲۰کیلومتر به منظور رعایت نظم و انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها و عابرین و جلوگیری از حوادث ناگوار رانندگی در حال سپری کردن آخرین مراحل اجرایی خود است.

معاون شهردار ابهرتصریح کرد: نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، نصب سرعت گیرها ی استاندارد و خط کشی شده به عنوان گذار گاه عابرین پیاده با رنگهای دو جزئی با ماندگاری بالا، آذین بندی شهر با نصب بنر و پخش پیامهای آموزشی و پیامهای نشاط آور در تلویزیون شهری، از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

ذوالقدریها با بیان اینکه تمام تلاش را برای سرویس دهی منظمبه دانش آموزان داشته ایم افزود: طی نشست های متعدد از چندین ماه پیش با اداره آموزش و پرورش و شرکتهای حمل و نقل درون شهری به منظور سرویس دهی منظم و ایمن برای دانش آموزان عزیز و ساماندهی سرویس مدارس را انجام داده ایم.

معاون شهردار ابهر خاطر نشان ساخت: پرسنل شهرداری ابهر تمام توان خود را به کار می گیرند تا آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان در فضایی شاد و با طراوت رقم بخورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار