امام جمعه بخش بهمن در جمع بانوان گفت: برای پشرفت جامعه باید نهاد خانواده را محکم کرد و همچنین برای ساقط کردن آن، باید خانواده را به انحراف کشید.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۳۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در جمع خواهران بسیجی در امامزادگان مهردشت اظهار کرد: در هر جامعه ای نقطه پیشرفت و سقوط، نهاد خانواده است. برای پشرفت جامعه باید نهاد خانواده را محکم کرد و همچنین برای ساقط کردن آن، باید خانواده را به انحراف کشید.


وی افزود: لذا یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای و همچنین بعضی سایت های اینترنتی فروپاشی کانون خانواده ها می باشد و همچنین اهدافی که دشمن با استفاده از این شبکه ها و سایت ها دنبال می کند، عبارتند از:


علیزاده بیان کرد: ترویج خانواده های بی قید در مقابل خانواده های سنتی؛ خانواده های مورد نظر دشمن نباید در قید و بند قواعد سنتی باشند به ویژه سنت هایی که ریشه دینی دارند و مانع بسیاری از انحرافات می شوند.


امام جمعه تصریح کرد: ترویج خیانت زن و شوهر؛ در حالی که امروز ما می بینیم در جوامعی هم که پایبند به دین نیستند، وفاداری زن و شوهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این پایبندی خود سد محکمی در برابر بسیاری از انحرافات می باشد.


وی گفت: از بین بردن قبح و زشتی ارتباط دختر و پسر غرب؛ متاسفانه تنها به قبح زدایی ارتباط دختر و پسر بسنده نکردند و هدف اصلی در این زمینه ارزشی کردن این ارتباط و ضد ارزشی کردن عدم ارتباط است.


این مقام مسئول عنوان کرد: ایجاد بلوغ زود رس جنسی؛ در بدن انسان غددی جنسی وجود دارد که به صورت طبیعی در سن مشخصی فعال می شود. حال جامعه ای که پسرها و دخترها زودتر از زمان طبیعی با غریزه جنسی آشنا شوند و سال ها بعد ازدواج کنند، چه اتفاقی می افتد؟


علیزاده تاکید کرد: تماشای صحنه ها و داستان های جنسی در شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی از اصلی ترین عوامل بلوغ زود رس است.


وی ابراز کرد: در چنین شرایطی خانواده ها باید بیشتر مراقب خود و فرزندان شان باشند، چرا که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، بیصدا و پرخطر است.



سروابرکوه
    ارسال نظرات