مراسم تجلیل از بسیجیان و فرزندان شهدا به همت حوزه ادارت ناحیه ساوجبلاغ و شهردای شهر چهارباغ برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۴۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از بسیجیان و فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس با همت حوزه بسیج ادارات شهرستان ساوجبلاغ و پایگاه بسیج شهرداری شهر چهارباغ برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور سرهنگ علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ، حجت الاسلام محمدی امام جمعه بخش چهارباغ، شهردار چهارباغ، اعضای شورای اسلامی بخش و سایر مسئولین ادارات و بسیجیان برگزار گردید.

سرهنگ علی لشگری فرمانده ناحیه ساوجبلاغ با تشریح وضعیت روزهای اول انقلاب اسلامی وبا بیان دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی با منافع استکباری امپریالیسم جهانی در تعارض بود، لذا آمریکا از همان روزهای اول انقلاب طرح و نقشه های مختلفی را برای براندازی این نظام و انقلاب طراحی و که در مقاطعی به اجرا گذشت. 

وی افزود: حادثه طبس، کودتای نوژه، تحریک گروه های نفاق در کشور و تحریک رژیم بعثی عراق برای حمله نظامی به ایران از اقدامات خبیثانه دشمنان انقلاب بوده است.

سرهنگ لشگری  تصریح کرد: واژه جنگ و جهاد از منظر آیات و روایت یک واژه مقدس بوده و هر فعل و امری هم که جنبه الهی و صبغه ربوی داشته باشد مقدس است. 

فرمانده ناحیه ساوجبلاغ گفت: دفاعی که ما در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابله با دشمن انجام دادیم یک امر مقدس است، چرا که در این جنگ تمام کفر در مقابل یک نظامی که بر پایه ایمان و اسلام  بنیانگذاری شده بود قرار داشت، از استکبار جهانی و صدام و حزب بعث گرفته تا سایر قدرت هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم از دشمن بعثی حمایت می کردند، لذا در این وضعیت برای حفظ ایمان و اسلام چاره ای جزجهاد و دفاع در راه خدا باقی نمی ماند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به جهاد کبیر عنوان کرد: یکی از انواع مهم جهاد به ویژه در شرایط کنونی جهاد کبیر و ایستادگی و مقاومت در برابر نفوذ دشمن است، نفوذی که این بار دشمن سعی دارد از راه تعامل و گفتگو  صورت دهد  که باید هم مسئولین و هم مردم  با توجه به منویات مقام معظم رهبری هوشیار و آگاه باشند، همانگونه که یکی از رموز موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس پیروی از ولایت فقیه بود، امروز هم باید با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در هر عرصه ای آمادگی جهاد و مقابله با دشمن را داشته باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بسیجیان و فرزندان شهدا توسط مسئولین شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار بسیجی: علی فلاحتکار
ارسال نظرات
پر بیننده ها