در راستای حمایت از صنایع تبدیلی و عرصه های چندگانه، اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال در سال جاری به طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان کوثر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۵۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

سرگرد پاسدار علی اشرفی طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج اظهار کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه کوثر در سال ۱۳۹۵ به متقاضیان عرصه تولید بخصوص صنایع تبدیلی در راستای اشتغالزایی پرداخت می‌شود که در همین راستا از متقاضیانی که صاحب ایده و خلاقیت تازه باشند بصورت ویژه حمایت می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کوثر با اعلام اینکه در سال جاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی بصورت دو مرحله‌ای واگذار می‌شوند، مطرح کرد: با استفاده از این روشهمه طرح های تولیدی، صنایع تبدیلی و عرصه های چندگانه حمایت شده و از هزینه شدن تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سوی متقاضیان در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اطمینان حاصل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه وام‌های اقتصاد مقاومتی از سوی بانک مهر اقتصاد ارائه می‌شوند، گفت: اعتبار اختصاص یافته در سال 95 برای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در شهرستان کوثر 15 میلیارد ریال است که با سود ۱۶ درصد پرداخت می‌شوند.

اشرفی با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان کوثر، عنوان کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی شامل عرصه‌های پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل، گلخانه، دام سنگین و سبک، اصلاح و احیای باغات، زعفران، قارچ، پرورش مرغ بومی، صنایع دستی و … است.

مسئول جهاد سازندگی ناحیه کوثر افزود: اجرای طرح‌های اقتصاد مقامتی و صنایع تبدیلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گام بلندی در زمینه اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد می‌باشد.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه میتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند خاطرنشان کرد: در سال گذشته(94) بیش از 13 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان ارائه شد که طی آن 50 نفر از اهالی شهرستان کوثر خود کفا و اشتغالزایی شدند.

ارسال نظرات