نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

تبیین فرهنگ دفاع مقدس به اندازه نبرد در جبهه‌ها اهمیت دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تداوم خط ایثار تبیین فرهنگ دفاع مقدس به اندازه نبرد در جبهه‌ها ضروری است.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان و ایثارگران شهرستان بندرعباس اظهار کرد: در دوران 8 ساله دفاع مقدس به کرات شاهد عنایات ویژه خداوند به رزمندگان اسلام بودیم و این نشانه ایمان بلند و عزم راسخ ملت ایران بود.

وی با بیان این که قدرشناسی از رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در جامعه امروز با عمل به وصایای شهدا امکان‌پذیر است، افزود: دشمنان بدنبال ضربه زدن به ماهیت انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران بودند و در اجرای این توطئه شوم از سوی کشورهای مختلفی در جهان مورد حمایت قرار می‌گرفتند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در طول تاریخ ملت ایران همواره ملتی صلح‌جو و صلح طلب بوده است و تاریخ سابقه‌ای از دست‌درازی ملت ایران به منافع دیگر کشورها را در یاد ندارد اما هرگاه تهدیدی علیه این آب و خاک شکل گرفته، ملت ایران استوار و منسجم در برابر تعرض دشمنان ایستاده است.

مرادی لحظه به لحظه دوران مقدس را سرشار از درس‌های بزرگ معنوی برای نسل جوان جامعه امروز دانست و گفت: دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل رسالت دفاع از کشور بر دوش رزمندگان رشید اسلام قرار داشت و امروز رسالت تبیین آن دلیرمردی‌ها و رشادت‌ها برای جوانان امروز جامعه بر دوش رزمندگان و ایثارگران است و درس امروز به اندازه دفاع دیروز با اهمیت و راهبردی است.

وی یکی از اهداف دشمنان را فراموش کردن ارزش‌های اسلامی و انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مانع بر سر راه دست‌درازی دشمنان به منافع ملت‌ها، گرفتن حس غرور ملی و عزت‌طلبی ملت‌ها از آنان است که این توطئه شوم را با ابزارهای مختلف سیاسی و رسانه‌ای دنبال می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا و اقتدار ملی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشورمان به واسطه حمایت مردم هستیم که در 8 سال دفاع مقدس با ایمان راسخ خودشان از رزمندگان در جبهه‌ها حمایت کرده و لحظه‌ای از پشتیبانی جبهه‌ها غافل نشدند.

مرادی ادامه داد: جنگ برای ما یک نعمت بزرگ بود چرا که اتحاد و انسجام ملی ما را به جهانیان نشان داد و در عین حال اقتدار و صلابتی بی‌اندازه را نصیب ایران اسلامی کرد که با گذشت حدود 3 دهه از آن همچنان باپرجا است.

وی با اشاره به توان بالای بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان و نقش و تأثیر تجربیات ارزنده دوران دفاع مقدس در ایجاد این توان بازدارندگی، تأکید کرد: در دنیای امروز اگر ملتی با اقتدار و صلابت به توان قوای مسلح خویش متکی نباشد، عزت او لکه‌دار می‌شود و سرنوشت غفلت از دشمن را نیز این روزها در کشورهای همسایه‌مان شاهد هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت از همه مسؤولان در هر جایگاهی خواست تا تمام توان خودشان را معطوف به حل مشکلات مردم و توجه به نیازمندان کرده و به فکر ادای دین به آرمان‌های امام و شهدا باشند.

ارسال نظرات