خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین خبر داد:

تبیین اهمیت هفته دفاع مقدس در حوزه های علمیه استان

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از برگزاری برنامه های متعدد برای تبیین ارزش و اهمیت دفاع مقدس در حوزه های علمیه استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۹۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در خصوص اقدامات سازمان بسیج طلاب استان اظهار کرد: امنیت مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دست‌آورد دوران دفاع مقدس است.

وی در خصوص اقدامات بسیج طلاب در هفته دفاع مقدس تبیین کرد: در تمامی مدارس و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت این هفته برگزار شده‌است.

این مسئول اضافه کرد: در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای نیز در خصوص اهمیت دوران دفاع مقدس برای ائمه جمعه و همچنین اساتید حوزه‌ها در نظر گرفته شده بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان در خصوص دوران دفاع مقدس در میان روحانیون از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج طلاب استان بوده است.

حجت‌الاسلام مصطفایی در خاتمه خاطرنشان کرد: در آستانه ماه محرم و در دهم مهرماه نیز نشستی با عنوان طلایه‌داران تبلیغ به همت سازمان بسیج طلاب استان و اداره اوقاف برگزار خواهد شد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها