خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان :

ورود بسیج در مسائل، پایداری را به همراه دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان گفت: در مقطع حساس و تاریخی فعلی ورود نیروهای سپاه و بسیج به منزله ورود در مسائلی است که پایداری را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۱۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در آخرین روز از هفته بزرگداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران مراسم با شکوه حماسی پایگاه های بسیج در رژه پیاده بسیجیان دلاور شهر آیسک در قالب گردان های علی بیت المقدس، امام حسین (ع)، الزهرا، عاشورا و ورزشکاران و دانش آموزان شهر آیسک در چهارراه مخابرات مقابل بانک تجارت این شهر برگزار شد .

در این مراسم که امام جمعه، بخشدار، مسئولان آیسک و معاون فرماندار سرایان حضور داشتند؛ نیروهای شرکت کننده از مقابل کلام الله مجید و تمثال امام و رهبری رژه رفتند.

حجت الاسلام بنی اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان در پایان رژه بسیجیان آیسک در اجتماع مردم این شهر با تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان آیسک در برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: پاداش نیکوکاران در دنیا متفاوت است برخی افراد زندگی مملو از آسایش دارند و برخی مطابق وعده الهی پاداش نیکوکاری و مجاهدت خود را در آخرت و عالم قیامت دریافت می کنند.

وی اشاره به این که یک هزار و 500 آیه قرآن در بحث دشمن شناسی است که 300 آیه آن درباره نفاق می باشد افزود : اهمیت ولایت و قبول آن مهمترین نیاز جامعه است و در مقطع حساس و تاریخی فعلی ورود نیروهای سپاه و بسیج به منزله ورود در مسائلی است که پایداری را به همراه دارد.

وی از فعالیت های دو جبهه کفر و نفاق و جبهه مقاومت و ایستادگی در سنگر انقلاب خبر داد و با اشاره به برخی اختلافات و جریان های سیاسی تاکید کرد: بسیج هر جایی حاضر به هزینه کردن نیست.

وی با اشاره به 6 دستور العمل برای نیروهای دلسوز گفت: باید نسبت به اسلام تبعیت داشته و فرمانبرداری مطلق از ولایت و ایستادگی و غضب سرلوحه کارشان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها