خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: افزایش یادمانهای دفاع مقدس راهکاری اساسی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۱۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، سردار بهمن ریحانی در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح یادمان مطلع‌الفجر گیلانغرب، اظهار داشت: گیلانغرب یک منطقه به یادماندنی در دفاع مقدس است که مردم آن در مقابل هجمه دشمن ایستاده و مقاومت کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایستادگی اقشار مختلف گیلانغرب این شهر را به دومین شهر مقاوم کشور تبدیل کرد، عنوان کرد: نقش استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل است که این حضور تابلویی زیبا از خود به جای گذاشته است.

ریحانی با بیان اینکه کمتر منطقه‌ای در کشور به اندازه استان کرمانشاه به‌طور مستقیم درگیر جنگ شد و میزبان رزمندگان بسیاری بود، گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و حماسه مردم گیلانغرب مرکز فرهنگی این شهر افتتاح شد که زمینه‌ای برای گسترش فرهنگ ایثار است.

وی افزود: امید داریم در آینده یادمانهای بیشتری در سطح استان کرمانشاه ساخته شود زیرا این مکانها در ترویج فرهنگ ایثار و خودباوری دفاع مقدس نقشی موثر دارد.

ارسال نظرات