خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
جانشین فرماندهی سپاه قزوین در حاشیه سفر رئیس جمهور به قزوین اذعان کرد: مهمترین نیاز های استان آماده سازی زیرساخت ها، مدیریت صنعتی مناسب و توجه به لزوم آبیاری نوین در استان برشمرد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۳۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج)  استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین اظهار کرد: دولت یازدهم در سی‌ویکمین سفر استانی خود به قزوین سفر کرده تا از نزدیک شاهد خواسته‌های مردم این استان باشد.

وی ضمن بیان مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت تشریح کرد: تامین زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی شهر اولین و مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت تدبیر و امید است.

این مسئول اضافه کرد: بهبود وضعیت معیشت و زندگی مردم یکی دیگر از مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت است که در کنار تامین زیرساخت‌ها سبب ایجاد شغل و زندگی پایدار در جامعه می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه قزوین بخش صنعت را به‌عنوان سومین مطالبه مردم از دولت معرفی و تصریح کرد: استان قزوین دارای امکانات صنعتی و شهرهای صنعتی بسیاری است که با برنامه‌ریزی‌های مناسب می‌توان صنعت را در استان تقویت نمود.

برزگرابراهیمی شکوفایی استان در بخش اقتصاد مقاومتی را از دیگر مطالبات مهم مردم از دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: استان قزوین از نظر کشاورزی، باغداری و وجود دشت قزوین از موقعیت مناسبی برخوردار است و با پیشرفت و اشتغال‌زایی در این بخش می‌توان اقتصاد مقاومتی را در استان گسترش داد.

وی با اشاره به سخنان دکتر روحانی در صبح چهارشنبه و تاکید بر لزوم توجه به آبیاری نوین در استان، تبیین کرد: استان قزوین با مشکل خشکسالی و کمبود آب مواجه است و بیش‌تر آب‌شرب و کشاورزی استان از سد طالقان تامین می‌گردد.

جانشین فرماندهی سپاه قزوین در خاتمه با اشاره به بودجه 900میلیاردی دولت برای استان قزوین خاطرنشان کرد: با بودجه اختصاص یافته می‌توان تا حدی از مشکلات استان را کاهش داد ولی چندان ملموس نخواهد بود.

1102/ت30/ب          
ارسال نظرات
پر بیننده ها