خبرهای داغ:
مراسم تشییع پیکر مرحومه عفت فتحی خبرنگار خوزستانی عصر چهارشنبه ۷ مهرماه ۹۵ با حضور جمع کثیری از هنرمندان ، مدیران فرهنگی ، خبرنگاران و اقشار مختلف مردم خوزستان در باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۳۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

حجت السلام و المسلمین حاج آقا هاشمی نژاد در این مراسم ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده و تسلیت به خانواده مرحوم گفت:غم از دست دادن همسر برای پدر خانواده فاجعه غم‌باری است که به هر انسانی آسیب می‌رساند و روشن است که مجاهده در راه خدا آکنده از سختى‏هایى است که انسان مؤمن باید آنها را با جان و دل بخرد.

وی بیان کرد:آنچه شدائد را بر انسان مؤمن آسان مى‏کند، پاداش‏هایى است که خداوند به مؤمنان وعده داده است. لذا به لحاظ کارکرد پاداش در تحمل شدائد، خداوند بى ‏درنگ پس از مجاهدت در راه خدا با گونه‏ هاى مختلف آن، از پاداش سخن به میان آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد ضمن عرض تسلیت  بیان کرد : غم این فاجعه سنگین است ولی باید بدانید این راهی ست که همه می رویم و این مسیر امتحان الهی که هر روز اتفاق می افتد منحصر به دیگران نیست و کسی که این مصیبت ها را لمس می کند اگر بتواند شکر خدا را بجای آورد ،خداوند اجر این شکرگذاری در مصیبت را به او خواهد داد .

 

وی بیان کرد: در آستانه ماه حزن و اندوه هستیم و حضرت زینب (ص) در نصف روز نزدیکان عزیزتر از جانش را از دست داد و جلوی چشمش به شهادت رساندند و امام زمان دورانش را جلوی او سر بردید و بر پیکرهای آنها تاختند اما باختند به این امید که راه حسین (ع) محو شود .

 

امام جمعه باغملک افزود: حال یکی از رهروان مکتب زینبی این عزیز سفر کرده است که عمر خود را در راه خدمت به جامعه و رسانه گذراند و در بیان حقایق جامعه افتخار آفرید و ثابت کرد یک زن در حالی که خانه داری می کند می تواند به جامعه خدمات کلان کند .

 

امام جمعه باغملک در خصوص پاداش تحمل فقدان (مرگ عزیزان) اظهار داشت: «وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُصِیبَهٌ» و بشارت ده به استقامت‏ کنندگان؛ آنان که هرگاه مصیبتى به آنها رسد در مقابل تقدیر خداوند صبر میکنند و  این آیه به بشر گوشزد مى‏نماید که تحمل مرگ عزیز، دربردارنده پاداش و اجر است. بشر با باور به این اعلام و شناخت از طرف خدا، توانش براى تحمل فقدان افزایش مى‏یابد.

هاشمی نژاد افزود:این بانوی سفر کرده تمامی عمر خود را در راه خدمت به جامعه و رسانه و عرصه حقیقت گویی و مهمتر از آن که باید به این نکته توجه داشت که یک زن در حلی که زن خانه هست و به نظم و انضیاط شوهر و فرزندان و خانه داری رسیدگی میکند ولی در کنار این همه مشکلات میتواند به جامعه خدمات شایانی را ارائه دهد که امروز همین رفتارهای بانوی سفر کرده باعث شد تا از استان ها و شهرهای مختلف به محض شنیدن خبر درگذشت وی بر خود واجب دانستند که در مراسم تشییع و خاکسپاری حضور داشته باشند.

در پایان چهره های موسیقی محلی و بختیاری کورش اسد پور ، علیدادلجمیری و فرهاد بیژن پور و منوچهر زنگنه در غم عزیز از دست رفته ماتم سرایی کرده و خود را در این ماتم شریک دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها