خبرهای داغ:
آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول پیش از ظهر چهارشنبه هفتم مهرماه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول در ابتدای این جلسه گفت: از خدمات حجت الاسلام جارون در مسند مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه بسیار سپاس گذاریم و این جلسه به منزله پایان همکاری وی با بسیج نمی باشد.

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد تلاش مخلاصانه همت و دلسوزی را از جمله ویژگی های حجت الاسلام جارون برشمرد و افزود: برای حجت الاسلام کارخانه نیز آروزی موفقیت داریم، قطعاً ما به کارشناسان دینی نیاز داریم و هر جا که نیاز بود امیدواریم که به ما تذکرات لازم را بدهند.

در ادامه ی این مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان گوشه هایی از آثار و برکاتی که دفاع مقدس برای کشور ما به ارمغان آورد، صدمات غیرقابل جبران جنگ را ناشی ازحمایت آمریکا و کشورهای هم پیمانش عنوان کرد.

حجت الاسلام شفیع زاده انجام رسالت روحانیت و تبلیغ دین و اشاعه ی فرهنگ اسلامی را از جمله وظایف مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان های نظامی دانست و اظهار کرد: حجت الاسلام محمود جارون به درخواست نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آموزشگاه نظامی شهید باکری دزفول منتقل شده بود.

وی ضمن تشکر از مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت دزفول اذعان نمود: ناحیه ی دزفول برای ما بسیار ارزشمند است و نگاه ویژه ای به علل مختلف به آن داریم چون پایتخت مقاومت ایران اسلامی الزاماتی برای همه ایجاد میکند و ما به دنبال فردی مومن، متدین و موفق بودیم که بتواند از پس این مسئولیت به خوبی برآید که به حجت الاسلام کارخانه رسیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: حجت الاسلام محمدجواد کارخانه پیش از این مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش را عهده دار بوده است.

حجت الاسلام شفیع زاده در پایان گفت: انتظاری که بنده از همه ی نهادها به ویژه مسئولین ادارات فرهنگی شهرستان دارم، این است که برای پیشبرد اهداف سازمانی سپاه همکاری و تعامل خوبی با حجت الاسلام کارخانه داشته باشند.

در پایان این مراسم توسط حجت الاسلام شفیع زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و سرهنگ محتشمی راد فرمانده سپاه ناحیه دزفول، با اهدای لوحی حجت الاسلام محمود جارون را تکریم و حجت الاسلام محمدجواد کارخانه را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول معارفه نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها