خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع) در آستانه اولین اعزام دانش آموزی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باید راهیان نور مانند فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

فردوس ایراندوست مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: جامعه امروز ما نیاز ویژه ای به تغذیه فرهنگ غنی اسلام دارد.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور و سفرهای زیارتی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور می‌تواند تا حدود زیادی در رفع نیاز فرهنگی کشور یاری رسان باشد.

ایراندوست تبیین کرد: اگر در برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با دقت و نگاه ویژه به مقوله فرهنگ برخورد شود، قطعا می تواند تاثیرات شگرفی بر فضای عمومی جامعه داشته باشد، راهیان نور می بایست به عنوان یک فرهنگ در جامعه ایران اسلامی نهادینه شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اضافه کرد:  آثار تاریخی و معنوی 8سال دفاع مقدس،هویت ما را نشان می دهد،مشاهد مناطق عملیاتی دفاع  مقدس باعث می شود که بخش مهمی از هویت تاریخی خود را ببینیم، این فضای جغرافیایی بخشی از میراث جنگ ما می‌باشد.

 ایراندوست در بخش پایانی این گفت و گو  هدف از اعزام دانش آموزان به سرزمین نور را مشاهده دانش آموزان از مناطق جنگی را عنوان کرد و گفت: مشاهده مناطق جنگی8 سال دفاع مقدس یکی از امور لازم برای نوجوانان و دانش آموزان است و اگر برای نسل امروز یا یک دانش آموز می خواهیم آموزش دهیم که در شرایط سخت چگونه مشکل را حل کند.

1008/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها