خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین :
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دشمن برای مقابله به انقلاب و تاثیراتش از همه راه ها برای ضربه زدن استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۹۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  در قزوین، نشست فرهنگی بصیریتی به مناسبت هفته دفاع مقدس  به همت حوزه دانش آموزی خواهران در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار گردید .

حجت الاسلام کاوس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این مراسم اظهار کرد: وظیفه یک مربی فقط تربیت دینی واخلاقی نیست بلکه وظیفه همه ماست علاوه براین مباحث اثار واهداف ارزشها و شاخص های انقلاب ودفاع مقدس را برای همه افراد جامعه تبیین کنیم.

وی افزود: بخش عمده ای از حمایت اسلام مرهون جهاد و دفاع از اسلام است و اگر دفاع نبود مطئمنا الان اسمی از اسلام نبود.

عطایی ادامه داد: انقلاب اسلامی که در سال 57 پیروز شد، دشمن شناسی  و دشمن ستیزی با برای این نظام از همام زمان شروع شد، اگر نگاهی به دوران قبل از انقلاب بیندازیم می‌بینیم از لحاظ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کاملا وابسته به غرب بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: پس از انقلاب دشمن  ابتدا از کودتا سپس تهدید و ترور شخصیت‌ها و نخبگان از جمله شهید رجایی وباهنر و نیز سایر بازوان انقلاب پرداخت و وقتی از این طریق به اهداف خود نرسید جنگ نظامی و تحمیلی را شروع کرد، در شرایطی که صدام اذعان می‌کرد که ظرف 3 روز تهران را تصرف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی با 54 کشور مستقیم وارد جنگ شدیم، جنگی که آثارش سوء و مخربش تاکنون باقی مانده است.

عطایی تبیین کرد: انقلاب اسلامی به ایران حیات طیبه بخشید، ایران بعد از انقلاب دارای 3 بعد است که باید آن را شناخت: رهبری، مردم بصیر و قانون الهی.

ایم مسئول تاکید کرد: دشمن از کینه خود نسبت به این انقلاب دست برنمی دارد، جنگ اکنون هم ادامه دارد ولی شکل آن عوض شده است .

عطایی در پایان یادآور شد: جنگ نرم بعد از جنگ سخت در دستور کار دشمنان ما قرار گرفت که شامل تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و نهایتا ناتوی فرهنگی بوده است و مسئله مهم دیگر به نام نفوذ که به معنی خود باختگی، یعنی هرچه دشمن بگویید عمل کنیم، میباشد.

 وی افزود: بعد از اینکه دشمن موفق نشد از راه جنگ در مسئال مختلف کشور پیروز شود، شروع به نفوذ کرد تا از این طریق کشور را از درون تهی کند. بسیجیان باید با بصیریت افزایی و عدم تبعیت از دشمنان نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

1008/30پ/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها