خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

راه مقابله با نفوذ شناخت صحیح نفوذ است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن از طریق نفوذ به آرامی و در طولانی مدت به برنامه ریزی ها و اهداف خود دست می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۱۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین نشست فرهنگی  بصیریتی  به همت حوزه خواهران کوثر ولایت در حسینیه این حوزه برگزار گردید .

عبدالله الهی خواه کارشناس مسائل سیاسی دراین مراسم اظهار کرد: کلمه نفوذ در لغت به معنی تاثیرگذاری و تاثیر پذیری است و این نفوذ می‌تواند در ابعاد مختلف در زمینه های فرهنگی، امنیتی باشد.

وی ادامه داد: هرجریانی که میخواهد همسو با دشمن باشد و اعتقادات و باورها و ارزشهای ما را تخریب کند، نفوذ است که این میتواند در جامعه، دانشگاه ها وخانواده رخ دهد.

این کارشناس افزود: راه مقابله با نفوذ شناخت صحیح نفوذ است،با بصیریت وعمل به موقع و به اندازه و فهم صحیح به آسانی میتوان نقشه های دشمنان و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

الهی خواه تصریح کرد: همواره باید مراقب نفوذ دشمن و خدعه هایش باشیم، نباید تصور کنیم که بعد از توافق دشمنی دشمنان پایان یافته است و از او غافل شویم، همانطور که از اوایل انقلاب تاکنون اهداف دشمنان را در ابعاد داخلی وخارجی خنثی کرده ایم باید با تبعیت از رهبری وولایت فقیه با بصیریت این راه را باصلابت ادامه دهیم ونگذاریم دشمنان به اهداف شومش برسد .

الهی خواه در پایان یاداور شد :نباید اجازه بدهیم راه برای نفوذ دشمن فراهم شود، دوقطبی بودن ،عدم اراده جدی جهت مقابله با دشمن، فشارهای داخلی و خارجی و تحریم از ابعاد نفوذ می‌باشد .

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار