کار رزمندگان یگان دریایی و غواصان در عملیات های خاکی - آبی جنگ ایران و عراق مبنایی و بزرگ بود و در این عملیات ها رزمندگان زنجانی نقش مهمی ایفا کردند.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۱۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در نخستین گردهمایی رزمندگان زنجانی یگان دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به شکست نقشه سیاست مداران آمریکایی در منطقه گفت: نقشه سیاست مداران آمریکایی در منطقه شکست خورده است و آنها دنبال کوچکترین فرصت برای باز کردن جاپای دوباره ای جهت اعمال نفوذ هستند.

سردار جهانبخش فرمانده سپاه استان زنجان با تقسیم بندی دوران انقلاب اسلامی را به چهار بخش افزود: ایران در دهه نخست، جنگ تمام عیار بین حق و باطل را تجربه کرد، در دهه دوم با فتنه سال 78 مواجه شد، در دهه سوم علاوه بر تهدیدات، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و پررنگ شدن تحریم ها توسط دشمن کشور با فتنه بسیار خطرناک سال 88 روبرو شد.

سردار کرمی با تاکید بر اهمیت دهه چهارم از عمر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کشورهای غربی و رژیم اشغالگر قدس با رهبری آمریکا در منطقه فتنه بزرگی به پا کرده اند، به طوری که با شعار الله، محمد(ص) و اسلام به جنگ با اساس همین مفاهیم آمده است.

وی با اشاره به برکت های انقلاب اسلامی برای مردم ایران و سایر کشورها اظهار داشت: در نقاط مختلف دنیا از جمله کشورهای منطقه شاهد بیداری ملت ها هستیم.

وی در پایان با اشاره به دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: کار رزمندگان یگان دریایی و غواصان در عملیات های خاکی - آبی جنگ ایران و عراق مبنایی و بزرگ بود و در این عملیات ها رزمندگان زنجانی نقش مهمی ایفا کردند.

ارسال نظرات