خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بشرویه:

نیروی ایمان عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بشرویه گفت: تنها عامل پیروزی ایران در دفاع مقدس روحیه ایمان، معنویت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۱۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مادران شهدای وابسته به پایگاه مقاومت بسیج حضرت مرضیه (س) شهرستان بشرویه تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بشرویه در این مراسم بیان داشت: مادران اسوه صبر و استقامت هستند و توانستند با صبر بار دیگر مکتب زینبی را زنده کنند.

وی با اشاره به اینکه، نیروی ایمان عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود ه است گفت: تمام بزرگان و اندیشه، پیروزی ایران کمک مالی و نظامی نبوده و تنها عامل پیروزی روحیه ایمان معنویت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام بود.

دهقانی اضافه کرد: به فرموده رهبر کبیرمان اگر کشوری از خود روحیه ایثار نشان بدهد هیچ گاه خار و ذلیل نمی شود، همچون امام حسین که برای رای حفظ سیره جد خود قیام کرد و در واقع یکی از فرهنگ هایی که در زمان امام حسین از بین رفته بود فرهنگ شهادت طلبی بود که این روحیه را تقویت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشرویه، با تاکید بر هوشیاری جوانان امروز و شناخت ترفندهای دشمن گفت: یکی از شیوه های دشمنان برای تضعیف این روحیه ، هجمه های فرهنگی و دینی و تخریب بنیاد اعتقادی جوانان کشور است.

وی گفت: ما دردفاع مقدس با دست خالی ، در برابر دشمنان ایستادیم بطوری که حتی برای سیم خاردارهای ساده معطل بودند اما در مقابل طرف مقابل با ساپورت های مالی و نظامی پیشرفته در مقابل ملت ما می جنگید.

گفتنی است،مراسم شب شعر هفته دفاع مقدس نیز در مکان حسینیه منزل آقا نجفی این شهر با همت پایگاه های بسیج شهری حضرت رسول و حضرت زینب برگزار شد که شعرای شهر بشرویه اشعار خود را در باب دفاع مقدس و محرم سرودند.

در این مراسم معنوی بیش از 20 شاعر محلی و بسیجی حضور داشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها