خبرهای داغ:
همزمان با سفر دولت یازدهم به استان قزوین با حضور وزیر کشور تقاطع غیر همسطح خلیج فارس قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۲۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین همزمان با سفر هیئت دولت به قزوین عصر چهارشنبه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس قزوین با اعتباری بیش از 210 میلیلرد ریال که به همت قرارگاه خاتم قزوین ساخته شده است، افتتاح گردید.

این تقاطع غیرهمسطح که در جنوب شهر قزوین محدوده ایستگاه راه آهن و در ورودی جاده قزوین به بویین زهرا واقع شده است، پس از 24 ماه تلاش بی وقفه پیمانکاران این پروژه تکمیل شد.

این تقاطع دارای قابلیت کاهش بار ترافیکی ورودی شهر قزوین از سمت بوئین زهرا است که به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی در این مسیر و محور ارتباطی استان قزوین با جنوب کشور است دارای ترافیک سنگین بود احداث شد.

تقاطع غیر‌همسطح خلیج فارس با اعتباری بیش از 210 میلیارد ریال شامل  4/8 کیلومتر راه آسفالت، چهار دستگاه پل که دو دستگاه به دهانه 26 متر و دو دستگاه پل راه آهن با دو دهانه 13 متری و میدان ورودی شهر به شعاع 80 متر احداث شده است.

این پل به صورت زیرگذر طراحی شده که رمپ اصلی به طول یک هزار و 200 متر توسط چهار عدد پل از جاده بویین زهرا به سمت داخل شهر متصل می‌‌شود و دارای چهار پل در جاریز است که دو دستگاه از آن‌ها برای خط راه آهن بوده و این پروژه دارای 10 رمپ A تا L و یک میدان اصلی است.

پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گروه تخصصی شهیدرجایی است که از مهرماه سال 93 احداث این تقاطع را آغاز کرده و به پایان رساند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها