خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در شهرک دانش

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور مسئولین در شهرک دانش برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۳۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، خانواده های شهداء در شهرک دانش برگزار شد.

سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در امنیت و آسایش هستیم، شهدایی که دل كندن از خانواده و كشور و جنگيدن در مناطق ناشناخته و غريب را براي بالا نگه داشتن پرچم دين و اسلام که كار بسيار سختي بود، انجام دهند و به رستگاري برسند.

وی خاطر نشان کرد: همانطور كه حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب فرمودند ما مديون شهداي مدافع حرم هستيم اگر اين شهدا جانفشاني نمي كردند و در ديار دور از وطن با دشمن نمي جنگيدند مردم ما بايد در شهر هاي كشور و در همدان و كرمانشاه جلوي تكفيريها را مي گرفتند.

آذربایجانی یادآور شد: دشمن با ناامید شدن از جنگ سخت برای ضربه زدن به کشور، تهاجم فرهنگی همه جانبه ای را علیه باورها و اعتقادات دینی و فرهنگ جوانان کشور آغاز کرده و یکی از بسترهای تهاجم فرهنگی فضای مجازی است.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تأکید کرد: استکبار جهانی به دنبال این است که روحیه انقلابی گری را از ملت ایران اسلامی بگیرد که این یک خیال باطل است.

وی تصریح کرد: باید روحیه ایثار و فداکاری برای  نسل های بعد تبیین شود، نسل امروز انقلاب و جنگ را ندیده اند، ولی هنگام ثبت نام برای اعزام به سوریه، جمعیت کثیری آماده جان فشانی هستند.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار