خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه شبستر در عصر شعر مقاومت این شهرستان توانمندی های شعرای شبستر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: ساحت شعر ساحت کبریایی است و شعرا با الهام از این حقیقت می توانند نقش تاثیرگذار در فرایند مبارزه با تهدیدات و هجمه های فرهنگی دشمن داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد زاده حمایت از آثار و اندیشه های ارزشمند شاعران شبستر را ضروری دانست و تاکید کرد: باید با تعامل با دستگاهای فرهنگی شهرستان و عناصر فرهنگی ذیربط زمینه گشایش و توسعه این هنر فاخر اسلامی بیشتر از این فراهم شود.

وی ایجاد بستر مناسب و کارآمد در شبکه های مجازی را برای انتقال و انعکاس اندیشه های هنرمندان و و فرهیختگان شهرستان را مهم خواند و افزود: امروزه فضای مجازی عرصه مناسبی برای انتقال اندیشه ها و آثار فاخر هنری برمبنای فرهنگی اصیل اسلامی است که شاعران می توانند با مدیریت راهبردی و هوشمندانه خود این فضا را به میدان رقابت و انتقال اندیشه ها تبدیل کنند.

امام جمعه شبستر گسترش محافل شعر و ادب به نشست های مردمی با حضور مردم یکی از راهکارهای مناسب جهت رشد و شکوفایی اندیشه ها و تفکرات شاعران در شهرستان عنوان کرد و ازکانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان خواستار فراهم کردن زمینه تشکیل و برگزاری محافل شعری با حضور مردم درمناسبت های مختلف شد.

عصرشعر مقاومت و پایداری با موضوع مدافعان حرم در دفتر امام جمعه شبستر با حضور شعرای آیینی این شهرستان به همت کانون بسسیج هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن ادبی شبستر برگزار شد.

ارسال نظرات