خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره شهداء و شهدای دانش آموزی شهر اقبالیه با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۴۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهداء و شهدای دانش آموزی شهر اقبالیه با حضورامام جمعه شهر اقبالیه، رئیس ستاد شواری امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، اعضای شورای شهر اقبالیه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهداء(ع) و خانواده شهداء در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر اقبالیه برگزار شد.

عباس کاظمی رئیس ستاد شواری امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس به رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و شهداء اشاره کرد و گفت:فته دفاع مقدس، یادآور دلاورمردی، جانفشانی و رشادت رزمندگان جان بر کف و آزادگان و شهیدان است که برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند..

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همه توان خود را در اختیار صدام گذاشتند تا جلوی انقلاب اسلامی و نشر انقلاب اسلامی را بگیرند که با عنایت حق تعالی و هدایت های امام خمینی(ره) و پیروی مردم از ولی فقیه شکست سنگینی را متحمل شدند..

کاظمی یادآور شد: امروز کشور امریکا از ملت های چون اسرائیل، عربستان، ترکیه و... حمایت می کند و به این کشور ها موشک و تسلیحات نظامی صادر می کند تا مانع ترویج انقلاب اسلامی در برخی از کشورها شود.

فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: امریکا عامل اصلی ایجاد داعش و حامی تروریست در جهان است، همچنانکه در جنگ هشت ساله نیز کشور عراق را تجهیز جنگی می کردند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها