به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

دیدار مدیران و سرگروه های صالحین دبیرستان های شاهد شاهرود با امام جمعه

در بزرگداشت هفته دفاع و آغاز سال تحصیلی مدیران دبیرستان های شاهد شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۶۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت مدیران دبیرستان های شاهد و سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش و کارشناس امور شاهد و ایثارگران و مسئول کانون بسیج فرهنگیان شاهرود در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت با اشاره به جنگ نرم دشمن بر علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: باید این جنگ را به درستی درک کنیم و بتوانیم خانواده ها را با این جنگ آشنا و درک صحیحی از شرایط را به نسل های آینده انتقال دهیم.

وی افزود: ما باید نسل جدید کشور را با تهدیدات مختلفی که دشمنان بر علیه کشور ما برنامه ریزی کرده اند آشنا نماییم و سبک زندگی اسلامی را در بین دانش آموزان ترویج نماییم.

امینی خاطر نشان کرد: باید الگو سازی مناسبی برای نسل امروز جامعه ترسیم کنیم تا آنها با استفاده از این الگوها بتواند مسیر درست را در پیش بگیرند و آینده نظام اسلامی را درست ترسیم نمایند.

وی تصریح کرد: ارزش های ناب اسلام و دفاع مقدس را باید برای جنگ نرم امروز نیز بکار برد و جوانان را با راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی آشنا نمود.

در این دیدار مدیران دبیرستان های شاهد نیز گزارشی از برنامه های خود ارائه نمودند.

در پایان این دیدار شرکت کنندگان با دو خانواده شهید فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار