رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس 5 از شب گذشته با حضور بسیجیان گردان های الی بیت المقدس در حوزه عملیاتی رزمایش اردوگاه قدس واقع در منطقه عمومی سمنان رسماً آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۷۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تلبیغات سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: رزمایش بیت المقدس پنج از هفتم تا نهم مهر 95 به منظور تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه قدس سمنان برگزار می شود.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری رزمایش بسیجیان، نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
دیابی اظهار داشت: 36 گردان از مناطق مختلف استان سمنان با حضور در مناطق عمومی و نیروگاه قدس سمنان، مهم ترین تکنیک های رزمی و دفاعی و صلابت جامعه اسلامی را در این رزمایش به نمایش می گذارند.
وی خاطرنشان کرد: رزمایش بیت المقدس پنج با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار می شود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، از حضور پیکر 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مراسم صبحگاه رزمایش بیت المقدس پنج در سمنان خبر داد و گفت: برگزاری دعای پرفیض کمیل و تشییع نمادین این شهدای گرانقدر از برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس در قالب رزمایش استان سمنان است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها