خبرهای داغ:
صدا و سیمای مرکز قزوین همگام با دولتمردان:
مدیرکل صدا و سیمار مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین در قالب 4000 دقيقه برنامه‌سازي، سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان قزوین را پوشش رسانه‌اي داد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۹۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی‌فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوینگفت: معاونتهای صدا، سيما و خبر مرکز با اعزام اکیپهای تولیدی خود جهت پوشش مراسم استقبال، سخنراني رئيس جمهور در ديدار عمومي با مردم، پوشش مناسب افتتاح پروژه‌هاي استان با حضور وزيران در نقاط مختلف استان، گزارش لحظه به لحظه‌ بازديدها و نشست‌هاي رئيس جمهور، ديدار با برگزيدگان، علما، ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهدا و نشست با اصحاب رسانه اقدام نموده و روي آنتن بردند.

وی تصریح کرد: بر اين اساس، سيماي مرکز قزوین با تلاش شبانه‌روزي همكاران با پخش 1675 دقيقه برنامه در قالب مستند های قزوین در مسیر ابریشم، قزوین گذرگاه، شگفتی ها، تیزر استقبال، تیزر سامد و نماهنگ  مردم استان و بينندگانش را از قبل، حين و بعد از برنامه‌هاي سفر رئيس جمهور وهيئت دولت آگاه كرد.

معصومی فر افزود: پخش یک هزار مورد زیرنویس، 58 مورد نماهنگ، 20 میان برنامه و 55 مورد تیزر از دیگراقدامات معاونت سیما در سفر ریاست جمهوری بوده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: همكاران واحد راديو نيز با تهيه و پخش حدود2000 دقيقه برنامه در قالب ويژه‌برنامه‌هاي«نسیم خدمت»، «صبح و زندگی»، «کلبه مهر»، «لحظه های آسمانی»، «یک دو سه ورزش»، «موج جوانی»، «خط مقدم» و «پنجره شبانه»  شنوندگان برنامه‌هاي راديو قزوین را از همه برنامه‌ها و مصوبات هيئت دولت مطلع كردند.

وی بیان کرد: از ديگر اقدامات همكاران راديو قزوین، انعكاس لحظه به لحظه ورود رئيس جمهور و هيئت دولت، پخش زنده سخنراني و ارتباط با ساير مراكز صداوسيما و شبكه‌هاي سراسري، ارتباط با مسؤلان استان درباره اعلام مصوبات به منظور اطلاع عموم مردم و بازتاب آثار سازنده سفر دولتمردان كشورمان به اين خطه بوده‌است.

 وی گفت: همكاران واحد خبر نيز با پوشش پخش محلی خبر رادیو و تلویزیون، پخش گفتگوی ویژه خبری ، ارسال گزارش تصويري، ارتباط مستقیم تلویزیونی و رادیویی، ارسال خبر مكتوب و  برقراري شش ارتباط با شبكه‌خبر در مجموع با تولید 410 دقیقه خبر در اين مهم دخيل بودند.

معصومی فر با اشاره به اقدامات معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش مطلوب سفر ریاست جمهوری به استان هم افزود: معاونت فنی این مرکز تمام توان و امکانات خود را برای سفر هیئت دولت بکار گرفت که دراین راستا از دو استان البرز و گیلان نیز کمک گرفته شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها