خبرهای داغ:
استاندار سمنان در جمع بسیجیان استان سمنان در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 5 گفت: این رزمایش بزرگ نشاندهنده اقتدار، عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان در جمع بسیجیان استان سمنان در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 5 ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از این که در ایام با فضیلت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان و رزمندگان استان سمنان در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در منطقه عمومی سپاه هستم خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم.

وی همچنین بیان کرد: انقلاب اسلامی ما در برهه ای از زمان در این کشور اسلامی در حالتی به وقوع پیوست که باشعار نه غربی نه شرقی آغاز شد و طبیعی است وقتی که یک کشور نوپا با تفکر جدید آنهم تفکر نه شرقی نه غربی و تحت عنوان دفاع از همه مظلومان عالم در همه جای دنیا بخواهد عرض اندام کند،استکبار جهانی در مقابل او می ایستد.

استاندار سمنان همچنین با توجه قرار دادن فرمایش امام (ره)و تعبیر ایشان که استکبار جهانی و شیطان بزرگ مارا به حال خودمان نمی گذارد مگر اینکه قوی باشیم، خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ در قرآن می فرماید«واعدّولهم مستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوا... و عدوّکم؛ اگر میخواهید دشمن بر شما طمع نکند و از شما بترسد عده ی خودتان را باید افزایش دهید»؛ همان طور که قبل از انقلاب همه امکانات این کشور در اختیار استکبار جهانی بود اما با استقامت و تبعیت مطلق از فرامین امام راحل (ره) و اتحاد و همدلی همه آحاد مردم انقلاب اسلامی به عزت و سربلندی رسید.

خباز افزود: تاریخ در حال تکرار است و همان طور که پیغمبر اسلام(ص) تحت فشار دشمنان دوران خود و قائله جنگ بدر و نابرابری امکانات و نفرات با تدابیر خود و انتصاب حضرت امیرمؤمنان به فرماندهی سپاه خود توانست به پیروزی رسید که دقیقا در 36 سال پیش همین اتفاق در کشور ایران به وجود آمدکه همه استکبار جهانی دست به دست هم و در قالب 46 کشور همه امکانات مادی و تسلیحاتی خودشان را در اختیار صدام گذاشتند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم صدام را حمایت می کردند و با 48 یگان قدرتمند از شمال قصر شیرین تا جنوب خرمشهر تحت فشار و حمله قرار دادند که ایران اسلامی به حول قوه الهی و با استمداد از ذات اقدس الهی و با تبعیت محض بسیجیان ،رزمندگان،پاسداران و جمیع نیروهای نظامی دشمن را به زانو درآورد آنهم در روز هایی که ما حتی قدرت تولید یک فشنگ کلاشینکف را هم نداشتیم.

وی تصریح کرد: اما امروز به حول و قوه الهی یک کشور قدرتمند در جهان هستیم حتی در بعد تسلیحاتی در استان خودمان امکاناتی وجود دارد که می توانیم هر نقطه ای از موقعیت دشمن را مورد اصابت قرار دهیم و به این ترتیب دشمن حتی اجازه حمله را در فکر خودش نمی دهد و میداند که با تصمیم حمله با پاسخی سخت از ملت و رهبر آگاه و عزیزمان روبه رو خواهد شد.

خباز به ناامید نشدن دشمن از دو بعد فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: دشمن همچنان برنامه ریزی می کند تا از طریق فشارهای اقتصادی و تصویب قطعنامه های ننگین خود ایران را به زانو در بیاورد ولی خلف صالح امام، بزرگ شخصیت جهان اسلام مقام معظم رهبری با برنامه ای دقیق و تبیین تأثیرات اقتصاد مقاومتی سد جدیدی را در مقابل دشمن ایجاد کردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان و تلاش چندین ماهه مجموعه سپاه و بسیج و حضور همه بسیجیان، رزمندگان، ایثارگران و پاسداران در این رزمایش که موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها