مسئول خواهران بسیج دانشجویی لرستان، گفت: نهضت دخترانه ما زنده ایم" در هفته سوم مهرماه امسال در دانشگاه های استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۴۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان : مریم سپهوند، مسئول خواهران بسیج دانشجویی لرستان در جلسه ستاد نهضت "ما زنده ایم" که با حضور مسئولین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های خرم آباد برگزار شد، گفت: این طرح در هفته سوم مهرماه با هدف احیای هویت دینی در راستای ارزش های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور اجرا می شود.

وی با اشاره اینکه رهبر معظم انقلاب در کنگره 7 هزار شهیده زن از سه الگوی زن شرقی، غربی و ایرانی نام بردند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، الگوی زن شرقی در حاشیه و بدون نقش، الگوی زن غربی در خدمت سرمایه داری جدید و الگوی زن ایرانی دارای چهار شاخصه عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت است.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه این طرح نهضت "ما زنده ایم" برگرفته از کتاب "من زنده ام"، نوشته معصومه آباد است، بیان کرد: خانم آباد به همراه سه تن از دوستان خود، به مدت چهار سال در اسارت به سر برد، اما علیرغم تمام مشکلات و سختی ها، چهار شاخصه عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت را حفظ کردند.

سپهوند تاکید کرد: نهضت دخترانه "ما زنده ایم" تلاش می کند تا با ترویج این ارزش ها، گام موثری در راستای معرفی الگوی سوم زن در جامعه بردارد.

ز/


ارسال نظرات