فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود اظهار داشت: پیشرفت برنامه‌های بسیج مستلزم کمک مسئولان و مردم است.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۴۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در اختتامیه هفته دفاع مقدس ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای مناسب برنامه های این هفته گفت: دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی متعلق به تمامی اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه آمار بسیجیان شهرستان ۴۵ درصد جمعیت طرقبه شاندیز را شامل می‌شوند اظهار داشت: فعالیت های سپاه شهرستان در عرصه‌هایی از جمله دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اقتصادی می باشد که به عنوان نمونه آموزش های نظامی و حفظ آمادگی بسیجیان، تشکیل گردان های بیت المقدس مأموریت محور و همچنین در موضوعات امنیتی و دفاعی نیز رزمایش ها با هدف اجرایی شدن تمرینات و آموزش های دفاعی در زمینه های مختلف آفند و پدافندی به منظور واکنش سریع در برابر تهدیدات اجرایی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود با اشاره به این مطلب که دریافت و انعکاس نارضایتی های مردمی در موضوعات مختلف همواره وجود دارد، افزود: در حوزه‌های اجتماعی آموزش های لازم در زمینه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، آموزش اصناف در خصوص فقه بازار و ترویج سبک زندگی اسلامی ارائه شده و همچنین «حلقات صالحین» نیز در پایگاه های بسیج شهرستان با موضوعات مختلف دینی و اعتقادی، جنگ نرم و دوری از تجمل گرایی تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف بسیج کمک به سازندگی کشور با محوریت محرومیت زدایی از روستاها است که در این راستا نیز با اعزام کارشناسان در زمینه های مختلف کشاورزی به روستا و اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی با هدف راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک فعالیت هایی صورت گرفته است.

سرهنگ اسدزاده ضمن تأکید بر اهمیت گفتمان سازی منویات رهبر معظم انقلاب گفت: باتوجه به گستردگی شهرستان و احتساب آن به عنوان بزرگ ترین منطقه حاشیه شهر مشهد پیشرفت برنامه های بسیج کمک مسئولان و مردم را می طلبد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها