فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر با حضور 12 گردان در زنجان

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر با حضور 12 گردان از خواهران و برادران بسیجی در محل تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۶۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در آغاز رزمایش الی بیت المقدس بسیج با بیان اینکه بیش از 3 هزار بسیجی در رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر حضور دارند، گفت: رزمایش دو روزه بیت المقدس در 9 و 10 مهر ماه سال جاری با حضور 12 گردان از خواهران و برادران بسیجی در محل تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام می شود.

سرهنگ پاسدار ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان و فرماندهان ارشد نظامی و بسیجی به وظیفه ذاتی بسیج تاکید داشتند، افزود: بسیج همواره باید آماده بوده و رزمایش الی بیت المقدس نیز برای بالا بردن توان رزمی و روحیه شهادت طلبی بسیجیان است.

وی محور برگزاری رزمایش بیت المقدس و کوثر را بالا بردن توان رزم بسیجیان خواند و اظهار داشت: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی ، فرهنگی ،ایثار و شهادت و آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن وحدت و همدلی بین بسیجان از اهداف گردانهای بیت المقدس و کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: این رزمایش با اهداف حفظ انسجام و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان، تقویت آمادگی و توان رزمی گردان های بسیج، نمایش اقتدار برای دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت روحیه معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می گردد .

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه علاوه بر برنامه های نظامی برنامه های فرهنگی هم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی ، بصیرت افزایی و عقیدتی در دو روز اجرای رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم رزمایش تمرینات تاکتیکی در نظرگرفته شده است، تصریح کرد: عملیات تاخیری ، دفاع از کوی برزن، امداد و نجات ، کمین و ضد کمین،هلیبرن و ضد هلیبرن، دفاع از مراکز حساس ، کنترل معابر وصولی از تمرینات تاکتیکی گردانهای بیت المقدس و کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فراخوانی های مختلفی برای بسیجیان در طول شش ماه اول سال جاری در پایگاه ها و حوزه های تابعه انجام گرفته است، اظهار کرد: برای گردانهای بیت المقدس و کوثر در طول دو روز برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی اذعان داشت: در روز دوم رزمایش اجرای صبحگاه نظامی با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی ، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر برای بالا بردن سطح توان بسیجیان است ، خاطرنشان ساخت: با انجام رزمایشات می توان به تمام یاوه گویی ها و تهدیدات دشمنان در هر جا و هرمکانی و با دستور فرمانده کل قوا پاسخ داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار