مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:
شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس از الگوهای شاخص برای زندگی بهتر بوده، هستند و خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۶۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در سخنرانی بین الصلاتین رزمایش الی بیت المقدس بسیج با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس ظهور قدرت معنوی و رزمی بسیجیان سلحشور است، گفت: بسیجیان الگوی آزاده گی و مردانگی در جهان هستند .

حجت الاسلام نجم الدین فتحی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا افزود: شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس از الگوهای شاخص برای زندگی بهتر بوده، هستند و خواهند بود .

وی با اشاره به اوضاع حساس منطقه و جهان اظهار داشت: امروز امنیت پایداری که به برکت خون شهدای عزیزمان برقرار گردیده است یک نعمت الهی است که بسیجیان قهرمان در خط ولایت فقیه باید ادامه دهندگان این راه پر افتخار باشند .

حجت الاسلام نجم الدین فتحی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین تصریح کرد: بسیجیان ما با سرمشق قرار دادن حادثه کربلا و عبرت از درس های این واقعه بزرگ ، با عمل به منویات مقام معظم رهبری، زمینه ساز ظهور خواهند بود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: رزمایش های رزمی بسیج علاوه بر نشان دادن روحیه دفاعی و آمادگی رزمی است نشانگر این است که جوانان ما با اتکال به قدرت لایزال خداوندی گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا آماده جانفشانی و فداکاری برای حفظ اسلام و دست آوردهای انقلاب اسلامی هستند .

ارسال نظرات