فرمانده سپاه روح‌الله را گنجینه عظیمی از ایثار و دلاوری رزمندگان دانست و گفت: دفاع مقدس مظهر آزادگی، ایثار و از خودگذشتگی است.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۰۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در جمع بسیجیان شهرستان دلیجان با اشاره به حماسه‌ آفرینی رزمندگان و ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی حماسه آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس را بسیار با شکوه توصیف کرد و افزود: دفاع مقدس برترین فضایی است که جامعه می‌تواند به آن ببالد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز شاهدیم نسل جوان کشور با بصیرت و آگاهی دشمنان را در عرصه جنگ نرم نیز ناکام گذاشته اند و توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرده اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تاکید بر تشکیل تمدن اسلامی گفت: جوانان امروز همانند نسل اول انقلاب با وظیفه شناسی اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می نماید و در پی تشکیل جامعه اسلامی و به دنبال آن تمدن اسلامی است.

وی افزود: شناخت نسبت به دشمنان اسلام، انقلاب و کسب مهارت ها برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان و همچنین تلاش برای ایجاد زمین‌های ظهور حضرت ولیعصر(ع) از وظایف جوانان دهه چهارم انقلاب است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس مظهر و تجلی همه روحیات خوب و سازنده‌ای است که می‌تواند به حقیقت بپیوندد؛ هشت سال دفاع مقدس نتیجه ماندگاری و اثرگذاری نهضت عاشورا در جامعه است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات