در اولین همایش بانوان تاثیر گذار مازندران مطرح شد:
یونسی در همایش بانوان محمود آباد: ما امروزه در اوج قدرت نظامی هستیم و از بزرگ ترین دستاوردهای ما داشتن ارتش و نیروی انتظامی قدرتمند است.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۳۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌رضا یونسی رستمی در نخستین همایش بزرگ بانوان تاثیر گذار مازندران در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه بانوان مقاومت کار ارزشمندی را در  هشت سال دفاع مقدس انجام دادند, اظهار داشت: کار شما بانوان در این عرصه سرشاراز خیر و با فضیلت و زیبایی همراه بوده است.

وی افزود: تنها همت آدمی است که سبب می‌شود در این کار بزرگ و سنگین قدم برداشته و به دنبال جامعه ای نمونه باشیم.

یونسی با اشاره به انقلابی که از جنس خدا بوده و بنیاد گذاشته شد؛ گفت: تنها انقلابی که قدرت‌های شرق و غرب با آن برخورد کردند و مبارزه کرد انقلاب اسلامی ایران بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: تاریخ گواهی دهنده این است که 37 کشور مستقیم به صدام در جنگ کمک کرده تا ایران را نابود کنند.

وی با اشاره به همت بالای بانوان رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: جوانانی که از دامن پاک شما در قالب پدر، برادر و فرزند پا به این عرصه گذاشتند، شکوهمندانه جنگیدند و از این مرز و بوم دفاع کردند.

یونسی ادامه داد: ما امروزه در اوج قدرت نظامی هستیم و از بزرگ ترین دستاوردهای ما داشتن ارتش و نیروی انتظامی قدرتمند است.

وی افزود: هیچ کشوری دارای تمامی ظرفیت‌ها نیست و ایران ما توانست با وجود نداشتن برخی ظرفیت‌ها دشمن را بر اندازد.

معاون استاندار گفت: شهدای ما از جنس نور هستند ودارای فرزانگی و دانایی بالایی بودند و این نور به هر چیزی بتابد ظلمت را برطرف و حقیقت را نشان می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها