خبرهای داغ:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 90 درصد وام‌ها را 10 درصد مردم کشور دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۴۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ربیعی امشب در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ارزش‌های نهفته‌ای در دفاع مقدس وجود دارد که هیچ‌گاه آن را درک نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز ما نعمت هشت سال دفاع مقدس را با تمام وجود احساس می‌کنیم زیرا در جنگ کسانی بودند که دیده نشدند اما کارهای بسیار بزرگی را انجام دادند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اخلاق به عنوان یک اصل در دفاع مقدس بود و امروز همه ما باید از لحظه لحظه دوران دفاع مقدس درس بگیریم و آن را در کارهایمان اجرایی و به آینده منتقل کنیم.

ربیعی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه ما امروز در کشور برای رسیدن به پیشرفت چشمگیر به تلاش مضاعف احتیاج داریم گفت: اگر امروز ما تلاش و کار بیش از اندازه امروز را انجام ندهیم، نسل‌های آینده دچار مشکل خواهند شد.

وی تاکید کرد: دولت به اجرای اقتصاد مقاومتی اعتقاد واقعی دارد و بر این نکته تاکید داریم که اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اجرای برجام در راستای اقتصاد مقاومتی است و اجرای برجام شرایط کشور را در بازار بین‌المللی تسهیل کرده است.

ربیعی متذکر شد: امروز کشور دارای یک امنیت اقتصادی است و همین که ارز را ثابت نگه داشتیم اقدام موثری در این راستا است و امروز دیگر از صف‌های طولانی مقابل صرافی‌ها و فروش نوبت برای خرید ارز خبری نیست.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید از اجرای تصمیم‌های ناگهانی و بدون برنامه جلوگیری شده و مشکلات و گره‌های موجود را با تدبیر و برنامه موثر برطرف خواهیم کرد.

 

11 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه‌ای دولت استفاده کردند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود برخی حواشی در سطح کشور و تاکید برخی از کارشناسان بر پاسخگویی به منتقدان و مسائل مشابه، اضافه کرد: امروز در کشور نیاز به پاسخگویی نداریم بلکه کشور امروز نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

وی با انتقاد از روند پرداخت تسهیلات و بیان اینکه 90 درصد وام‌ها را 10 درصد مردم کشور دریافت می‌کنند، گفت: ثبات در اقتصاد و آرامش در جامعه مقدمات اقتصاد مقاومتی است که دولت در این زمینه موفق بوده است.

ربیعی تاکید کرد: یکی از کارهای بسیار بزرگ دولت ایجاد شرایط بیمه درمان برای افراد فاقد توان پرداخت حق بیمه درمان بود که 11 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه‌ای دولت استفاده کردند.

وی تاکید کرد: عزم دولت بر تکمیل مسکن مهر است و در کنار این امر به این سمت پیش می‌رویم که خانواده‌های دارای معلول صاحب منزل مسکونی شوند و خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در ربع اول سال آینده به اتمام می‌رسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما 10 سال فرصت تاریخی در کشور داریم که اگر این عقب‌ماندگی در کشور با کار و تلاش مضاعف جبران نشود دیگر نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

ربیعی که به عنوان وزیر معین استان‌های شمالی در موضوع اقتصاد مقاومتی توسط دولت انتخاب شده است، در پایان این جلسه ابراز کرد: نرخ بیکاری استان گلستان باید کاهش یابد و باید یک هدفگذاری کوتاه و بلندمدت در نظر گرفته شود تا بتوان به نتیجه خوبی رسید در غیر این صورت موضوع بیکاری استان حل نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها