خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار دامغانی گفت: بسیجیان شاهرود در رزمایش بیت المقدس در مرحله نهایی با تاکتیک دفاع ثابت حضور دارند.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۷۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود در منطقه رزمایش با اشاره به برگزاری بسیار خوب رزمایش بیت المقدس استان سمنان اظهار کرد: با توجه به موانع طبیعی باد و طوفان و خاک بسیجیان با صلابت و اقتدار در این رزمایش حضور یافتند و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشیدند.

وی افزود: در روز پایانی و نهایی رزمایش بسیجیان شهرستان شاهرود در قالب تاکتیک دفاع ثابت در رزمایش حضور دارند و تیم امام حسین(ع) نیز در قالب دفاع از اماکن حساس به کارگیری شده است.

دامغانی با بیان اینکه این رزمایش ها برای نمایش اقتدار بسیجیان عزیز می باشد گفت: با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی برگزاری این رزمایش ها در جهت نشان دادن قدرت و صلابت ایران اسلامی به دشمنان نظام و ایجاد امنیت و آرمش برای ملت و دوستان منطقه ای ماست.

وی تاکید کرد: بسیج پشتیبان و مدافع انقلاب است و بسیجیان ما پیرو خط شهدا و تابع ولایت مطلقه فقیه آماده جانبازی و جانفشانی در راه اسلام و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مظلومان و مسلمانان جهان هستند و این را در قول و فعل در این 37 سال انقلاب به خوبی نشان داده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود افزود: دشمنان ما باید بدانند که جوان امروز ما مانند جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس با بصیرت و استوار ایستاده اند و اگر مشاهده نمایید در این رزمایش نیز تعدادی زیادی نوجوان و جوان بسیجی مشتاق انقلاب و اسلام حضور دارند که نشان می دهند ما پشتیان نظام و ولایت هستیم الگوی ما شهدا و ایثارگران هستند و ما نیز مانند آنها در دفاع از انقلاب اسلامی سر و جان خود را فدا می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها