مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود

استقبال از دانشجویان جدید الورود به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها

جلیلی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از دانشجویان جدید الورود استقبال انجام می شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۹۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود به دانشگاه اظهار کرد: به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود برگزار شده و دانشگاه ها با توجه به پتانسیلی که دارند از دانشجویان جدید الورود استقبال می کنند.

وی افزود: در هر دانشگاه مکانی در نظر گرفته شده که با اهدا بسته فرهنگی از دانشجویان جدید الورود استقبال می شود و همچنین اردوهایی نیز از طرف بسیج دانشجویی برای دانشجویان جدید الورود و جذب و سازماندهی آنها طبق سالهای قبل اجرا می شود.

جلیلی همچنین از برگزاری اختتامیه و تجلیل از جهادگران اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و گفت: این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و در مسجد بقیت الله دانشگاه با حضور مسئولین بسیج دانشجویی و دانشگاه برگزار و از شرکت کنندگان از اردوهای جهادی تجلیل شد.

خاطر نشان می شود اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مناطق محروم بخش کالپوش شهرستان میامی و در راستای طرح غربالگری و آمایش بهداشتی و درمانی سرزمینی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار