امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمارجمعه این هفته با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نفوذ، گفت: برخی به نام انقلاب تلاش در متلاشی کردن کشور دارند.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی حاجی زاده افزود: دشمن درصدد ایجاد دودستگی در کشور است و رهبر انقلاب از ایجاد دو دستگی در کشور نگران است چراکه همیشه برخی افراد با نام اسلام و انقلاب به درون مردم نفوذ کرده و کشور را متلاشی می کند.

وی اظهار داشت: عده ای ناآگاهانه مسائلی را در جامعه مطرح می‌کنند که در شأن اسلام و انقلاب اسلامی نبوده و موجب تنش می‌شوند.

حاجی‌زاده بی‌توجهی به مسائلی همچون خانواده شهدا، جایگاه ولایت فقیه و اهمیت آن در جامعه هستند، را ناشی از کمبود شعور سیاسی در این افراد عنوان کرد و افزود: این عده فقط به فکر سهم خود از سفره انقلاب و شکم خود هستند.

امام جمعه موقت تبریز کم توجهی به ریشه‌های اصلی انقلاب و طمع برای پول، مقام و اهمیت دهی به شکم را در عده ای از افراد نشان از کمبود شعور سیاسی دانست.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نقش آن بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بالاترین فریضه الهی است و اگر به درستی در جامعه اعمال شود، همه فرائض دیگر در جامعه احیا می شود.

حاجی زاده ادامه داد: نهضت امام حسین(ع) برای کسب مقام و ریاست طلبی نبوده، بلکه برای ادامه راه جد خود و اصلاح جامعه بود و همه تلاش خود در راستای بازگرداندن قسمت‌های اصلی و فراموش شده اسلام کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به 12مهر آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر و ماه محرم تاکید کرد: باید شئونات اجتماعی را برای حفظ شان امام حسین(ع) در سوگواری ها رعایت و در عزاداری ها بیشتر از واقعه کربلا به اهمیت مکتب امام حسین(ع) توجه کنیم.

ارسال نظرات