امام جمعه پلدختر:

استکبار ستیزی درس قیام امام حسین (ع) است

امام جمعه پلدختر گفت: آنچه لازم است از قیام امام حسین (ع) بیاموزیم استکبار ستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن است.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۲۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
به گزارش  خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر افزود: همه باید از قیام امام حسین (ع) درس آزادگی و ایستادگی و ظلم ستیزی بگیریم و این ارزش ها را برای خود حفظ کنیم.

وی با بیان این که اهداف اسلام در مجالس عزاداری حسینی باید تبیین شود افزود: در ایام محرم کسانی که مسئولیت هیات های مذهبی را عهده دار هستند در مرحله اول باید روحانی محور باشند و باید حضور روحانی در هیات ها پر رنگ باشد.

وی با بیان این که سعی شود در عزاداری امام حسین (ع) از آلات لهو و لعب استفاده نشود گفت: برای مداحی از مداحان خوش نام استفاده شود و نباید از افرادی که صحبت های جنجالی دارند در هیات های مذهبی استفاده شود.

وی بر ضرورت حفظ سنت ها در مجالس عزاداری امام حسین (ع) تاکید کرد و افزود: مداحان روح حماسی در عزاداری ها را زنده کنند و از قوم گرایی و طایفه گری بپرهیزند.

خطیب نماز جمعه پلدختر به هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای نمایش توانمندی و اقتدار پلیس و مشارکت بیشتر مردم در اجرای برنامه ها و همراهی با پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: نیروهای زحمتکش انتظامی از جمله نیروهای پر تلاشی هستند که فعالیت های زیادی در زمینه های مختلف قاچاق کالا ، برخورد با مخلان نظم و امنیت و مواد مخدر دارد.

امام جمعه پلدختر همچنین گفت: وجود امنیت و آسایش یکی از خدمات بارز نیروی انتظامی است و خدمات و تلاش فرمانده انتظامی شهرستان در این زمینه قابل تقدیر است.

ز/
ارسال نظرات