خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

رزمایش ها پاسخی دندان شکن به دشمنان

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه جمع گردان های بیت المقدس این ناحیه گفت: دشمن شبانه روز همه حرکات، برنامه ها و حضور ما را رصد می کند و این رزمایش ها نوعی پاسخ دندان شکن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، ترویست ها، داعشی ها، وهابی ها و آل سعودی هاست.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۳۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه شما جوانان امروز، فرزندان انقلاب و وارثان شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستید، اظهار داشت: آن ها در سنگرهای جنگ سخت تحمیلی در برابر توپ و تانک دشمن شجاعانه ایستادند و اکنون نوبت شماست که سنگر دفاع از حریم ولایت، قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) را خالی نگذاشته و شجاعانه لبیک گوی ولایت فقیه باشید.

وی با اشاره به درخواست های مکرر جوانان و اشتیاق آن ها برای حضور در جمع مدافعان حرم، گفت: مطمئناً جوانان امروز ما همان حامیان مستضعفان و مظلومان جهان هستند ودر برابر آمریکا و امثال آن تا آخرین قطره خون خود ایستاده اند.

حجت الاسلام امیرنژاد به وجود جوانان ولایی و پاکدل افتخار کرده و آنان را سرمایه های تمام ناشدنی انقلاب دانست و افزود: شما بسیجیان امید انقلابید و آینده انقلاب به دست شماست و مایه ترس، ناامیدی، استرس و اضطراب دشمنید. آنها به خوبی قدرت بسیج را شناخته و تحمل رشد و توسعه نظام و انقلاب را ندارند و هیچگاه از دشمنی با ما دست برنخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها